کد خبر: 2827
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 23:15
جب بوش در اولین اظهارنظر عمومی خود نسبت به کاندیداتوری ترامپ عنوان داشت:
جب بوش فرماندار پیشین فلوریدا، روز دوشنبه 11 جولای، پیش‌بینی کرد که حامیان دونالد ترامپ، وقتی مشخص شود که کمپین ترامپ وعده‌های وی را عملی نخواهد کرد، مورد خیانت واقع خواهند شد.

فراتاب - سرویس بین الملل: جب بوش فرماندار پیشین فلوریدا، روز دوشنبه پیش‌بینی کرد که حامیان دونالد ترامپ، وقتی مشخص شود که کمپین ترامپ وعده‌های وی را عملی نخواهد کرد، مورد خیانت واقع خواهند شد.

بوش به نیکول والاس خبرنگار ام اس ان بی سی (MSNBC) در مورد رقیب قبلی خود چنین گفت: "من فکر می‌کنم، درواقع مردم به‌زودی مورد خیانت واقع خواهند شد. وعده ساخت دیواری برای مرز مکزیک هیچ کاه عملی نخواهد شد، و مکزیکی‌ها هرگز پول ساخت این دیوار را نخواهند داد، و بازهم هیچ‌گاه نخواهد توانست ورود مسلمانان را ممنوع کند."

رقیب پیشین ترامپ، در ادامه گفت وی ابداً به ترامپ رأی نخواهد داد، و در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان نیز شرکت نخواهد کرد، او در ادامه افزود: نامزد تقریباً محرز جمهوری خواهان (ترامپ) در جهان خاصی سیر می‌کند که خود خلق کرده است.

بوش در ادامه و طی اولین اظهارنظر عمومی خود پس از پیروزی ترامپ در انتخابات مقدماتی، گفت: "مردم عمیقاً دچار سرخوردگی خواهند شد و جامعه دچار اشتقاق خواهد شد."

بوش ادامه داد: "اما باید اذعان کنم ترامپ در فهم چگونگی کارکرد رسانه‌ها استاد است، و وی این کار را بیش از هرکسی که در سیاست دیده‌ام،‌ بهتر انجام می‌دهد،‌ و خب باید برای خلق چنین فضایی و دست‌کاری در آن، به وی تبریک گفت. او رسانه را خوب می‌شناسد."

ترامپ، انتقادات قبلی بوش را بی‌پاسخ نگذاشته بود و در خطاب به حامیان خود در گردهمایی ماه ژوئن گفت، او از تلاش در بین جمهوری‌خواهانی که وی بوش را به رهبری آن متهم می‌کرد، واهمه‌ای ندارد. و از رد نامزدی وی در کنوانسیون کلیولند ترسی ندارد."

ترامپ گفته بود:‌"من چنین رقابت‌هایی را دوست دارم."

منبع:‌ سی ان ان

نظرات
آخرین اخبار