هیلاری کلینتون با فاصله اندکی در نوادا پیروز است | فراتاب
کد خبر: 2814
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 04:40
نظرسنجی دانشگاه مونموث نشان می دهد:
در نظرسنجی روز دوشنبه 11 جولای، هیلاری کلینتون در ایالت نوادا بر دونالد ترامپ با فاصله اندکی پیشی گرفته است.

فراتاب - سرویس بین الملل: در نظرسنجی روز دوشنبه 11 جولای، هیلاری کلینتون در ایالت نوادا بر دونالد ترامپ با فاصله اندکی پیشی گرفته است. نوادا دارای 6 رأی الکتورال می‌باشد. 6 رأی از 538 رأی کل ایالات‌متحده، که فرد پیروز در انتخابات نهایی بایستی دست‌کم 270 رأی الکتورال را به دست آورده باشد.

این نظرسنجی که از سوی دانشگاه مونموث صورت گرفت به این منتج شد که 45 درصد رأی‌دهندگان ایالت مذکور، از هیلاری حمایت می‌کنند. در مقابل 41 درصد نیز حامی ترامپ بوده‌اند. نتایج این بررسی همچنین نشان می‌دهد، بخشی از این رأی‌دهندگان به هیچ‌کدام از این نامزدها رغبتی ندارند: 5 درصد از رأی‌دهندگان احتمالی می‌گویند که آنان قصد دارند به نامزد لیبرترین ها گری جانسون رأی بدهند، درحالی‌که 4 درصد از آنان گفته‌اند قصد دارند هیچ‌کدام را انتخابت نکنند.

در این ماه، ستاد انتخاباتی کلینتون، در نوادا با آگهی‌های جدید و آماده به پخش، فعالیت می‌کند و ترامپ به‌عنوان یک فردی که در مقایسه با وزیر امور خارجه سابق اعتبار اندکی دارد، ظاهرشده است.

نظرسنجی دانشگاه مونموث به شکل تلفنی و در میان 408 رأی‌دهنده احتمالی اهل نوادا و از 7 تا 10 جولای انجام شد، حاشیه خطای این نظرسنجی 4.9 درصد است.

 

منبع: سی ان ان

دوشنبه 11جولای 2016

نظرات
آخرین اخبار