بدترین انسان های تاریخ چه کسانی هستند؟ | فراتاب
کد خبر: 2789
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 21:05
لیست ده نفره ای از بدذات ترین انسان های تاریخ:
در طول تاریخ افراد جنایتکار و بدذات کم نبوده اند در این مطلب سایت واتچ موجو اقدام به انتشار یک ویدئوی پرطرفدار دیگر با عنوان 10 بدترین های تاریخ کرده است.

فراتاب گروه تاریخ: بدترین انسان های تاریخ چه کسانی هستند؟ برای پاسخ به این سوال راه های مختلفی وجود دارد که افراد را بر اساس ظلم ها و جنایاتی که نسبت به همنوعان خود انجام داده اند دسته بندی کند. در این لیست نام ده نفر از بدترین انسان های تاریخ براساس کارنامه و بدی هایی که در حق انسان های دیگر انجام داده اند آمده است.

 

 10.جفری دامِر (قاتل زنجیره ای)

جفری دامر قاتل زنجیره ای آمریکایی بود که جنایاتش جایی را برای دفاع از وی و اعمالش باقی نمی گذارد. دامر مردان همجنسگرا را به خانه خود دعوت می کرد و بعد از کشتن آنها اجساد قربانیان خود را در اسید حل می کرد. براساس گزارش ها از خانه دامر، 27 بشکه پر از باقی مانده اجساد قربانیان وی پیدا شد. وی گاها با اجساد قربانیان خود رابطه جنسی برقرار می کرد.

 

9.جیم جونز (رهبر فرقه)

جیم جونز رهبر یک فرقه مذهبی به نام معبد مردم بود که فرقه ای چند نژادی و بر اساس باورهای کمونیستی به وجود آورد. جونز مدتی بعد پیشگویی کرد که جنگی اتمی باعث به وجود آمدن آخرالزمان خواهد شد و با پیروان خود به گویان (کشوری در آمریکای جنوبی) مهاجرت کرد. مدتی بعد وی به همراه پیروانش دست به خودکشی دسته جمعی زد و بیش از 900 نفر براثر این کار جان خود را از دست دادند تا بزرگترین خودکشی دسته جمعی تاریخ شکل بگیرد.

 

8.اسامه بن لادن ( تروریست)

به دنبال حملات یازده سپتامبر، اسامه بن لادن تبدیل به هدف اصلی مبارزه با تروریسم شد. بن لادن در لیست افراد تحت تعقیب FBI قرار گرفت و 25 میلیون دلار برای دستگیری وی جایزه تعیین شد. بن لادن نه تنها مسئول جان صد ها آمریکایی است بلکه بسیاری از مسلمانان را نیز با طراحی حملات انتحاری به قتل رسانده است و سرانجام در خانه ای مخفی در پاکستان هدف نیروهای ویژه آمریکایی قرار گرفت و کشته شد.

 

7.ولاد سوم، شاهزاده والاسیا

ولاد سوم معروف به ولاد میخ‌کِشنده بود. این شاهزاده والاسیا دشمنان خود را از طریق روشی به نام به میخ کشیدن به قتل می رساند. در این روش چوب بسیار تیزی از معقد قربانی وارد می شد و بعد از عبور از بدن وی از قسمت دیگری از بدن قربانی بیرون می آمد که مرگی بسیار دردناک و زجرآورس بود. به غیر از این مورد، ولاد مجرمان منطقه والاسیا را با روش هایی مانند پوست کندن، جوشاندن از میان بر می داشت. اعمال وی بعدها مایه الهام برام استوکر، نویسنده انگلیسی برای داستان دراکولا شد.

 

6.ایوان چهارم، تزار روسیه

ایوان چهارم معروف به ایوان مخوف، در برهه ای در روسیه به قدرت رسید که این کشور دچار عقب ماندگی شدیدی بود. با این حال از جنایت وی می توان به کتک زدن عروس خود به دلیل پوشیدن لباس اشتباهی که باعث سقط جنین وی شد و کشتن پسر خود با چوبدستی اشاره کرد. ایوان مخوف همچنین 12000 نفر از اهالی بویار را به دلیل توهم کشت.

 

 

 5.پل پوت (دیکتاتور)

به عنوان یک دیکتاتور، پل پوت با مجبور کردن ساکنان شهرها به کوچ کردن به روستاها و مزارع اشتراکی، تلاش کرد که کامبوج را به ریشه های خود بازگرداند. در طول دوران حکومت 5ساله پل پوت و حکومت وی که ملقب به خِمِرهای سرخ بودند، در حدود 2 میلیون نفر از مردم کامبوج به دلیل اعدام، کمبود مواد غذایی و فشار کار در مزارع اشتراکی جان خود را از دست دادند.

 

4.عیدی امین (دیکتاتور)

عیدی امین دادا ملقب به قصاب، دیکتاتور اوگاندا بود. امین در طول دوران حکومت خود با نظامی گری خاص خود، اوگاندا را با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو کرد و به اعمالی مانند کشتار و پاکسازی نژادی دست زد. در حدود 1000 تا 5000 کشتار از سوی حکومت امین در اوگاندا صورت گرفت. شایعاتی نیز در مورد امین مطرح بود که وی گوشت مخالفان خود را خورده و سر آنها را در فریزر نگه می دارد.

 

 3.آتیلا (امپراطور قوم هون)

آتیلا همواره به عنوان سمبلی برای بی رحمی در اروپا مطرح بوده است. مشهور است که آتیلا برای استیلا یافتن بر قوم هون، برادران خود را کشت. آتیلا به خود لقب تازیانه خداوند را داده بود و قوم هون تحت رهبری وی سال ها اروپا را در وحشت و هراس نگه داشتند و با بی رحمی مردم شهرها اروپا و به خصوص شهرهای امپراطوری روم را شکنجه و می کشتند.

 

 2.کالیگولا (امپراطور روم)

دوران حکومت کالیگولا، با آرامش شروع شد اما به زودی روم تحت حکومت وی در گردابی از جرائم جنسی و بی رحمی غرق شد. کالیگولا در قصرهای خود فاحشه خانه باز کرد و با خواهر خود و اسب مورد علاقه خود رابطه جنسی داشت. کالیگولا خود را به عنوان خدا قلمداد می کرد و کارهای وی باعث شد که بزرگان روم بر علیه وی بشورند تا کالیگولا تبدیل به اولین امپراطور روم شود که به قتل می رسد.

 

1.هانریش هیملر (رئیس گشتاپو)

در حالی که آدولف هیتلر به عنوان بزرگترین جنایتکار در دوران جنگ جهانی دوم قلمداد می شود هیملر نقش خود را در حکومت نازی ها به عنوان رئیس پلیس مخفی آلمان، گشتاپو به خوبی بازی کرد. هیملر به برتری نژاد آریایی اعتقاد داشت و طراح اصلی هولوکاست در جنگ جهانی دوم بود.

برگردان به فارسی: محمد حسن گودرزی

منبع: http://watchmojo.com/video/id/11808/

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار