دوست داشتم تمام زندگی فردوست را بازی کنم! | فراتاب
کد خبر: 2782
تاریخ انتشار: 21 تیر 1395 - 19:20
رضا فیاضی:
بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: شرایط ایجاب کرد تا این نقش در دو بخش ایفا شـود و علاوه بر من بازیگر دیگری دوره جوانی او را ایفا کند، اما واقعا دوست داشتم تا تمام دوران زندگی فردوست را خودم بازی کنم.

به گزارش فراتاب، «رضا فیاضی» بازیگر سریال «معمای شاه» در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: این روزها مشغول اجرا و کارگردانی نمایش «پدر یک دقیقه‌ای» در تالار هنر هستم.
وی ادامه داد: این نمایش مخصوص کودک و خانواده است که زنگ افتتاحیه آن توسط استاد جمشید مشایخی نواخته شد. همچنین در کنار آیین افتتاحیه نمایش، از کتاب شعرم تحت عنوان «دریا از چشمان تو برمی‌آید» که به سید علی صالحی تقدیم کردم، رونمایی شد.
این بازیگر درباره نمایش اخیر خود بیان داشت: این نمایش دارای ویژگی‌های خاصی است و جنبه روانشناسی خانواده دارد و به کودکان توصیه می‌کنیم که به همراه خانواده‌هایشان به تماشای این اثر بیایند. در این نمایش نقش دکتر را ایفا می‌کنم.
فیاضی درباره تولید آثار نمایشی و برنامه‌هایی برای کودک در تلویزیون نیز گفت: مدتی به همراه مجید قناد پیگیر ساخت و تولید آثار کودک برای تلویزیون بودیم، اما متاسفانه اغلب اسپانسر می‌خواهند که از عهده ما خارج است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه «کیوسک» را برای شبکه یک به عهده دارم و معتقدم این برنامه زمان پخش خوبی ندارد. «کیوسک» مخاطبان را به کتاب خوانی تشویق می‌کند و در ادامه راجع به فیلم، سریال، موسیقی و … که در گذشته پخش شده، صحبت می‌کند
بازیگر سریال «تبریز در مه» همچنین درباره حضورش در سریال «معمای شاه» گفت: در این سریال تاریخی دو نقش چرچیل و میانسالی حسین فردوست را ایفا کردم. طبق اعلام قبلی گروه در «معمای شاه» هنوز نقشم تمام نشده است، اما از آنجایی که مدتی است برای رفتن مقابل دوربین تماسی با من نگرفتند، فکر می‌کنم که بازی‌ام در این سریال به پایان رسیده است.
فیاضی در ادامه با اشاره به نقش «چرچیل» در این سریال بیان داشت: چرچیل یکی از شخصیت‌هایی بود که گریم خوبی داشت، اما بنا به قصه اثر باید حضور کوتاهی را در این سریال ایفا می‌کرد.
وی ادامه داد: نقش اصلی من در این سریال «حسین فردوست» است که هنوز پخش نشده است. زمانی که بازی در این نقش به من پیشنهاد شد، مدت‌ها درباره این شخصیت تحقیق و مطالعه کردم و حتی به فایل‌های صوتی که از وی به جای مانده بود نیز گوش دادم. فردوست ویژگی‌های خاصی داشته و در کنار خودخواهی‌اش، مردم دار هم بوده است.
بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد» افزود: روزی که برای تست گریم رفتم، هنوز قرار نبود تا فردوست را دو نفر در جوانی و میانسالی بازی کنند و من فکر می‌کردم که فقط من ایفاگر این شخصیت خواهم بود. همان زمان گریمی که روی صورتم اعمال شد را خیلی بیشتر از گریمی که الان دارم، پسندیدم، چراکه به چهره واقعی فردوست نزدیک‌تر بود. در ادامه شرایط ایجاب کرد تا این نقش در دو بخش ایفا شود و علاوه بر من بازیگر دیگری دوره جوانی او را ایفا کند، اما واقعا دوست داشتم تا تمام دوران زندگی فردوست را خودم بازی کنم.
وی از علاقه‌اش به آثار تاریخی و حضور در این قبیل کارها نیز گفت: در کل علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی، علاقه و دلبستگی خاصی به بچه‌ها دارم. چندی پیش رمانی با نام «مردی با لاک قرمز» که یکی از مجموعه قصه‌هایم هست به بازار آمد. همچنین ۳ دفترچه شعر دارم که در بازار توزیع شده است.
بازیگر سریال «روزگار قریب» ضمن ابراز خرسندی از حضورش در آثار محمدرضا ورزی ادامه داد: همیشه از حضور در آثار محمدرضا ورزی لذت بردم، چراکه او کار خود را به خوبی بلد است و لنز و دوربین و قاب بندی را می‌شناسد.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار