بازی سعودی ها با کارت سوخته منافقین | فراتاب
کد خبر: 2760
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 17:42
ترکی الفیصل از مرگ مسعود رجوی خبر داد
ترکی الفیصل رییس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس سالانه منافقین در پاریس هنگام اشاره به مسعود رجوی سرکرده این گروه دوبار از واژه مرحوم استفاده کرد که بلافاصله از سوی مترجم کنفرانس مورد سانسور قرار گرفت.

به گزارش فراتاب، شاهزاده ترکی الفیصل رییس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی، روز گذشته (شنبه) با حضور در کنفرانس سالانه منافقین در پاریس که از شبکه تلویزیونی العربیه پوشش خبری داده می شد، در خلال صحبت های ضد ایرانی خود، هنگام اشاره به مسعود رجوی سرکرده منافقین، از واژه مرحوم استفاده کرد که بلافاصله از سوی مترجم این کنفرانس مورد سانسور قرار گرفت.

این اشاره ترکی الفیصل در حالی مطرح شد که از سرنوشت مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در سال 2003 میلادی خبری در دسترس نیست و صحبت های ترکی الفیصل احتمال مرگ وی را که قبلاً نیز مطرح بود، تقویت می کند.

در همین رابطه کارشناسان معتقدند که دستگاه استخبارات عربستان سعودی در سال 2012 در اسناد خود به ناکارآمدی و عمق نفرت مردم ایران از سازمان منافقین اشاره کرده و از سوی دیگر تکذیب خبر مرگ مسعود رجوی توسط اعضای این سازمان و اشتباه لفظی خواندن صحبت های ترکی الفیصل، نشان دهنده یک گاف بزرگ اطلاعاتی از سوی سعودی ها است.

از پدر طالبان و القاعده جزء این بعید نبود

در همین راستا، یک منبع آگاه در وزارت خارجه کشورمان با اشاره به نمایش خیابانی تروریست های ورشکسته  با استفاده از تظاهر کنندگان اجاره ای در پاریس و حضور و سخنرانی یک مقام سابق امنیتی سعودی در جمع آنان به خبرنگاران گفت: از پدر طالبان و القاعده و شریک صهیونیست ها بعید نبود که استیصال دولت خود را با نمونه جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی با شرکت در نشست ورشکستگان مزدور تروریست به نمایش گذارد.

وی افزود: اوج  درماندگی تروریست ها و حامیان پیدا و پنهان شان در این نمایش  که برای دلداری دادن به یکدیگر گرداوری شدند  زمانی بود که از آرزوهای موهوم  خود سخن گفتند.

این منبع خاطر نشان کرد: واماندگی سعودی ها و تمسک و توسل شان به تروریست های شناسنامه دار در این معرکه گیری نشان می دهد برای  آنان همانطور که درعراق و سوریه و یمن نشان داده اند  تروریسم  و تروریست ها  ابزاری برای پیشبرد اهداف شان علیه کشورهای مسلمان منطقه است.

نظرات
آخرین اخبار