دو کشته و سه زخمی /حال فلاحت پیشه خوب است | فراتاب
کد خبر: 2758
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 17:11
گزارش تکمیلی از سوءقصد نافرجام در اسلام آباد غرب:
ضاربین مسلح پس از به آتش کشیدن خودروی خود به داخل جنگلهای مرزی در منطقه ریجاب فرار کرده اند، عملیات تعقیب و دستگیری آنان در مناطق مرزی کرمانشاه آغاز شده است

فراتاب - گروه سیاسی: در یک سوء قصد نافرجام حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب به همراه فرماندار این شهرستان و یکی دیگر از مسئولان استانی زخمی شدند در عین حال دو نفر از همراهان کشته شده اند.

به گزارش فراتاب و به نقل از یکی از مقامات محلی در استان کرمانشاه که نخواست نامش فاش شود سوءقصد مذکور در مسیر بازگشت فلاحت پیشه و همراهانش در منطقه ریجاب پس از بازدید از پروژه پرورش ماهی شهرستان اسلام آباد غرب روی داده است. ضاربین خودروی مذکور که متعلق به فرماندار دالاهو بوده و  5 سرنشین داشته است به رگبار بسته اند که در اثر تیر اندازی آنان دو تن بنام های «کرمی» راننده فرماندار و  دکتر «نیک عزم» از مسئولان بهداشتی اسلام آباد غرب بلافاصه جان خود را از دست می دهند.

همچنین فلاحت پیشه از ناحیه کف دست گلوله خورده و زخمی می شود که حال وی از سوی پزشکان رضایتبخش اعلام شده است. فرامرز اکبری فرماندار دالاهو نیز به همره افضلی مدیر کل شیلات استان کرمانشاه زخمی شده اند که در بیمارستانی در شهر کرمانشاه اینک بستری شده اند.

هویت ضاربین هنوز اعلام نشده است اما گفته می شود آنان پس از به رگبار بستن خودروی حامل نماینده و فرماندار، با آتش زدن خودروی خود، به سمت مناطق مرزی فرار کرده اند.

لازم به ذکر است که عملیات تعقیب و گریز ضاربین و کنترل ترددهای مرزی از لحظه وقع حادثه آغاز شده است. هنوز هیچ فرد و گروهی مسئولیت این حمله (تروریستی) را برعهده نگرفته است.

 

  • انتشار نخستین تصویر فلاحت پیشه پس از حمله تروریستی امروز:

  • فلاحت پیشه در گفت و گو با شبکه خبر: در جلسه ظهر امروز با مقامات محلی در مسیر ریجاب به یک کمین تروریستی برخورد کردیم متاسفانه بنده توفیق شهادت نداشتم ولی دو تن از همراهان شهید شدند. ما مسلح نبودیم همچون شهروند در آنجا در تردد بودیم این منطقه منطقه همیشه امن بوده است. از مردم عزیز برای ابراز نگرانی ها تشکر می کنم. بسیار متاثرم از شهادت دو جوان همراه ما که در حال خدمت بودند.
  • بهرام فاضلی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه: این حادثه تروریستی حدود ساعت 14 امروز یکشنبه روی داده است
  • فرهاد تجری نماینده مرم قصرشیرین در مجلس: این 4 تروریست سوار بر خودروی پژوی ، اتومبیل حامل مسئولان را به رگبار بستند و سپس خودروی خود را به آتش کشیده و متواری می شوند. متاسفانه در این حمله آقای کرمی راننده فرماندار و دکتر نیک عزم مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان دالاهو شهید شدند.
  • خودروی ضاربین (تروریست) یک پژوی سربی رنگ بوده است که پس از حمله توسط خود آنان به آتش کشیده شده است.
  • انتشار نخستین تصویر از خودروی حامل مسئولان و نماینده اسلام آباد غرب:

... این خبر تا دقایقی دیگر به روزرسانی می شود ...

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار