کد خبر: 2738
تاریخ انتشار: 20 تیر 1395 - 11:35
پس از اين که ماه پيش اعلام شد آليسيا ويکاندر در فيلم «مهاجم مقبره» جايگزين نقشي ميشود که زماني آنجلينا جولي آن را ايفا کرده بود، اکنون زمان اکران اين فيلم نيز روشن شد.

به گزارش فراتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، با تعیین زمان اکران فیلم «مهاجم مقبره» یا «تامب رایدر» علاقه مندان این فیلم حادثه ای و مهیج دیگر میتوانند مطمئن باشند، که داستانهای جدیدی از این فیلم را بر پرده بزرگ خواهند دید.
در حالی که ماه پیش اعلام شد بازیگر ۲۷ ساله  سوئدی در این فیلم ماجراجویانه و اکشن نقش آفرینی میکند، اکنون اعلام شده این فیلم مارس دو سال دیگر اکران میشود.
کمپانی برداران وارنر که سازنده این فیلم است و آن را با همکاری متروگلدن مایر می سازد، اعلام کرده ۱۶ مارس  ۲۰۱۸ این فیلم را راهی پرده های نقر ه ای می کند.
این فیلم را رور یوتاگ کارگردان فیلم «موج» خواهد ساخت و آن را به صورت سهبعدی و ایمکس اکران میکند.
کاترین بیگلو که چند سال پیش فیلم جنگی عراقی را با عنوان «گنجه درد» و نیز تریلر «۳۰ دقیقه نیمه شب» را درباره دستگیری اسامه بن لادن ساخته بود و هاردویک کارگردان «گرگ و میش» از گزینه هایی بودند که ابتدا برای کارگردانی این فیلم مطرح بودند.
دو فیلم «تامب رایدر» در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ بر اساس بازیهای کامپیوتری با همین نام ساخته شدهاند. اولین قسمت از این فیلم با نام «لارا کرافت: تامب رایدر» سال ۲۰۰۱ با فروش ۲۷۴میلیون دلاری به پرفروشترین فیلمی تبدیل شد که تا آن زمان بر اساس بازیهای کامپیوتری ساخته شده بود.
قسمت دوم این فیلم نیز سال ۲۰۰۳ با عنوان «لارا کرافت تامب رایدر: گهواره حیات» به کارگردانی یان ده بونت ساخته شده بود.
در حالی که دیزی ریدلی ستاره «جنگهای میان ستارهای» نیز برای بازی در این نقش مطرح بود، این آلیسا ویکاندر بود که توانست جایگزین آنجلینا جولی شود.
از فیلمهای ویکاندر میتوان به بازی در «آنا کارنینا» و «دختر دانمارکی» اشاره کرد. وی در هشتاد و هشتمین مراسم اسکار جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل به خاطر بازی در فیلم «دختر دانمارکی» را از آن خود کرد.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار