کد خبر: 2627
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 11:40
ایوانکا دختر ترامپ:
نامزد تقریباً محرز جمهوری‌خواهان، از سوی رسانه‌ها و فعالین امر، با عناوین و القاب مختلفی مورد خطاب واقع‌شده است، اما «فمینیست» اصطلاحی است که تا بدین لحظه در مورد ترامپ بکار نرفته بود، اکنون ایوانکا دختر ترامپ این اصطلاح را با تأکید خاصی در مورد پدر خود .

فراتاب سرویس بین‌الملل: نامزد تقریباً محرز جمهوری‌خواهان، از سوی رسانه‌ها و فعالین امر، با عناوین و القاب مختلفی مورد خطاب واقع‌شده است، اما «فمینیست» اصطلاحی است که تا بدین لحظه در مورد ترامپ بکار نرفته بود، اکنون ایوانکا دختر ترامپ این اصطلاح را با تأکید خاصی در مورد پدر خود به کار می‌برد.

ایوانکا ترامپ، ادعا کرده است، پدرش دونالد ترامپ، "فمینیستی است که اعتقاد به برابری جنسیتی را در زندگی خود و در عرصه عمل نشان داده است." وی می‌گوید، "زنان در بالاترین سطوح ممکن در کسب‌وکار پدرش مشغول کار بوده و هستند."

پدر 70 ساله و میلیاردر وی، طبق نظرسنجی‌های چند ماه اخیر به‌طور مداوم در بین زنان ایالات‌متحده جایگاه پایینی کسب می‌کند. نظرسنجی فاکس نیوز که در اواخر ماه ژوئن صورت گرفت نشان داد 19 درصد از زنان جمهوری‌خواه از کاندیداتوری کلینتون حمایت کرده‌اند؛ و اساساً ترامپ در بین زنان این کشور جایگاه مطلوبی ندارد و از وی به‌عنوان کاندیدای «مردان سفیدپوست» یاد می‌شود.

اما ایوانکای 34 ساله، که در کمپین پدرش مشغول فعالیت است، به ساندی تایمز گفت؛ فمینیست بودن پدرش دلیل بزرگی است که وی به‌عنوان یک زن اکنون اینجاست. ایوانکا افزود: «او همیشه به من می‌گوید و نشان می‌دهد که من هر کاری بخواهم می‌توانم انجام دهم و حتی در مورد ازدواج هم با رأی و احساس و اخلاق کاری خود این کار را انجام دادم، من از وقتی‌که یک دختربچه بودم، پدرم به من الگوهای زنانه نیرومند و مناسبی عرضه می‌کرد؛ و آنچه اغلب مردم در مورد برابری جنسیتی صحبت می‌کنند پدرم در زندگی خود، آن اعتقادات را در عمل نشان داده است، پدرم در سازمان‌های مربوط به خود، و برای دهه‌های طولانی با زنان در بالاترین سطوح کار کرده است؛ و من فکر می‌کنم، اینکه نظر او در مورد زنان چیست به‌اندازه کافی از این مسئله پیداست."

نظرات
آخرین اخبار