ملت فلسطین هرگز تنها نخواهد بود | فراتاب
کد خبر: 2590
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 21:00
رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس:
رییس جمهوری درجریان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با بیان اینکه ملت فلسطین هرگز تنها نخواهد بود گفت: ما در سایه ایستادگی و مقاومت به طور قطع به پیروزی دست خواهیم یافت.

فراتاب-سرویس سیاسی:حسن روحانی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم مسلمان یکی از آرمانهایشان در منطقه امنیت منطقه است و یکی از راه‌های امنیت منطقه این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.
وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان فلسطین 70 سال است از وطن اصلی خودشان دور مانده‌اند، ادامه داد:اشغالگران این سرزمین را اشغال کردند که متاسفانه به هیچ یک از قوانین بین‌المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.
رییس دولت یازدهم اظهارداشت:رژیم صهیونیستی به عنوان یک پایگاه برای استکبار و آمریکا در منطقه است.
روحانی ادامه داد: امروز هر کشوری با این پایگاه مبارزه کند و هر کشوری بخواهد در این منطقه دارای ثبات و امنیت باشد خوشایند استکبار جهانی نیست.
وی تصریح کرد: امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم.
رییس جمهوری اضافه کرد: به طور مسلم پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور این است که ملت فلسطین تنها نیست، مردم در کنار مظلومین عالم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی دست خواهیم یافت.

 منبع:ایرنا

نظرات
آخرین اخبار