استقبال قابل توجه متقاضیان از واحدهای خالی مسکن مهر پرند | فراتاب
کد خبر: 2454
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 01:24
اظهارات مدیر عامل شرکت عمران پرند درباره:
مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: 10 هزار متقاضی در 7 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی ثبت نام کرده اند.

فراتاب‌ـ سرویس اقتصادی: طاهری مدیر عامل شرکت عمران پرند در رابطه با استقبال بی نظیر متقاضیان از واحدهای خالی از سکنه در پرند گفت: پیشرفت فیزیکی در بخش ابنیه واحدهای مسکن مهر حدود 90 درصد است و تنها نیازمند تکمیل خدمات زیربنایی از جمله آب، برق و گاز است که تا به امروز همکاری دستگاه های مرتبط همکاری کم رنگی داشته اند.
طاهری یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر را عدم واریز کامل آورده متقاضی اعلام کرد. وی گفت: کارهای محوطه سازی در حال انجام است ومنتظر تکمیل دستگاه های خدمات رسان هستیم.
مدیرعامل شرکت عمران پرند توضیح داد: حدود 10 هزار نفر متقاضی از جمله 4 هزار نفر مردم و 6 هزار نفر تعاونی در واحدهای خالی ثبت نام کرده اند که با بررسی مدارک متقاضی واحد مناسب به آنها اختصاص میابد..
وی اظهار داشت: حدود 16 هزار نفر واحد مسکن مهر توسط تعاونی ها ثبت نام کرده اند و تفاهم نامه های دو جانبه با مالکان منعقد کرده اند که با عضو گیری های جدید این قراردادها به سه جانبه تغییر می یابد.
مدیر عامل شرکت عمران پرند در خصوص افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهر گفت: حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان باید متقاضی برای آماده سازی محوطه ها پرداخت کند و در برخی از مناطق نیز دولت اجازه داده است از طریق تهاتر اراضی با پیمانکاران برای تکمیل آورده اقدام شود.
طاهری خاطر نشان کرد: در صورتی که دستگاه های خدمات رسان خدمات زیربنایی و روبنایی واحدها را تکمیل نمایند 10 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد. وی یادآور شد: هیچ واحد مسکن مهری بدون آب ، برق و فاضلاب به متقاضی تحویل داده نمی شود.

منبع: روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران

نظرات
آخرین اخبار