کد خبر: 2440
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 13:18
پلیس آمریکا یک جوان ۱۹ ساله بریتانیایی را بازداشت کرده است که تصمیم داشته در یک تجمع انتخاباتی به دونالد ترامپ تیراندازی کند.

فراتاب-سرویس بین الملل:یک جوان بریتانیایی که شنبه  ۲۹ خرداد در لاس‌وگاس بازداشت شد به جرم تلاش برای تیراندازی به دونالد ترامپ برابر دادگاه قرار خواهد گرفت.

این جوان تصمیم داشت روز شنبه در یک تجمع انتخاباتی در شهر لاس‌وگاس به دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شلیک کند.

در گزارش پلیس ایالت نوادا آمده است این مرد که مایکل اس‌. نام دارد تلاش کرده با ربودن سلاح یک پلیس به دونالد ترامپ شلیک کند.

او پس از بازداشت به پلیس گفته است که به قصد تیراندازی به ترامپ از کالیفرنیا به لاس‌وگاس آمده بود.

"تنها یک یا دو گلوله"

به گفته مقامات آمریکایی مایکل اس. گواهینامه رانندگی بریتانیایی همراه داشته و در ۱۸ ماه گذشته در آمریکا اقامت داشته است.

او به پلیس گفته است که اگر فردا آزاد شود بلافاصله دوباره تلاش خواهد کرد که به ترامپ تیراندازی کند.

او گفته است که از یک سال پیش قصد داشته این کار را بکند اما حالا دست به انجام آن زده چون تازه احساس کرده که اعتماد لازم برای انجام آن را دارد.

این مرد جوان که تجربه‌ای در تیراندازی نداشته به پلیس گفته است که یک روز پیش از تجمع انتخاباتی ترامپ به یک باشگاه تیراندازی رفته تا تمرین کند چون پیش از آن هرگز سلاح به دست نگرفته بوده است.

او همچنین به پلیس گفته است که انتظار داشته در جریان تیراندازی به ترامپ کشته شود. او گفته که احتمالا یک یا دو گلوله به ترامپ شلیک می‌کرده و اطمینان داشته است که پس از این حمله توسط محافظان ترامپ کشته خواهد شد.

نظرات
آخرین اخبار