لغو پیامک تبلیغاتی «9090»! + آموزش کامل | فراتاب
کد خبر: 2306
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 00:27
چگونه پیامک تبلغاتی را لغو کنیم!

به گزارش فراتاب، هموطنانی که بدون اطلاع کافی از طرح و نقشه شرکتی که خود را کارگزار یا ایجنت فدراسیون فوتبال معرفی کرده و به امید شرکت در قرعه کشی هایی که در زمان برگزاری جام جهانی 2014 انجام می شد، عدد 1 را به 9090 یا 9098 ارسال کرده اند و از آن پس، هر روز شاهد تبریک و تشکر گردانندگان پروژه "باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال" بخاطر حمایت 120 تومانیشان هستند، چنانچه دیگر مایل نیستند روزی 120 تومان به علاوه هزینه پیامک هایی که دریافت می کنند، از جیبشان برداشته شود، باید کلمه انگلیسی off را به شماره 9090 یا 9098 ارسال کنند.
جستجو در سایت http://teammelli.ir برای یافتن راه انصراف از عضویت در باشگاه حامیان تیم ملی یا کنسل کردن دریافت پیامک از 9090 بی فایده است، اما کسی که به امید برنده شدن هواپیما و خلبان شدن و با اطمینان به حرف مجری و تبلیغ کننده مبنی بر اینکه ارسال این اس ام اس هیچ هزینه ای ندارد و رایگان است، عدد 1 را به 9090 پیامک کرده، چنانچه به سایت این پروژه سر بزند، خواهد فهمید که فقط همان یک پیامک رایگان بوده و از آن لحظه به بعد، با همکاری بی دریغ مخابرات و همراه اول، روزی 120 تومان به عنوان حمایت از تیم ملی به پای او نوشته می شود و علاوه بر آن، هزینه تمام پیامک هایی که دریافت می کند را نیز باید پرداخت کند.
همان پیامک های نسبتا طولانی که در آن، ابتدا تبریک و تشکر مدیران سایت را می بینید و بعد، تبلیغ هواپیمای دونفره و تشویق به حمایت های دو هزارتومانی، یادآوری فرصت باقیمانده تا قرعه کشی، نام برنده قبلی و خلاصه یک خبر ورزشی و در آخر، رقم امتیاز شما (برابر با هزینه ای که روی قبضتان خواهد آمد) ذکر شده است.
اگر شما به هر دلیلی نخواهید، با عنوان حمایت از تیم ملی، به این روش از جیب شما پول برداشته شود،کلمه off را در پاسخ به یکی از همان پیامک ها ارسال کنید و منتظر بمانید.
با ارسال این کلمه، بلافاصله به شما پیامک زده می شود که "مشترک گرامی، سرویس هواداری تیم ملی غیر فعال گردید." هزینه این پیامک نیز به حساب شما است، ولی به معنای قطع دریافت پیامک های حمایت 120 تومانی از تیم ملی نیست.
پروژه باز هم به ارسال پیامک به شکل سابق ادامه می دهد و 120 تومان دیگر به امتیاز شما اضافه می شود. اگر دوباره کلمه off  را پیامک کنید، پروژه به صورت کاملا جدی و قاطع پاسخ می دهد که "شما در سرویس حمایت تیم ملی عضو نیستید". احتمالا علت قطع نشدن پیامک ها باوجود دریافت چنین پاسخ هایی، تفاوت داشتن سرورها است اما به هر حال و به گفته کسانی که پیش از این، اقدام به ارسال کلمه off به 9090 یا 9098 کرده اند، بعد از مدتی شما واقعا از این پروژه خارج می شوید و دریافت پیامک ها متوقف می شود.
*  لطفاً به همراه من دیگه SMS ندین . من غلط کردم انصراف دادم.
* مراحل غیر فعال سازی رو به ما بگویید واقعا اعصابم بهم ریخته. لطفا دیگه به من پیام ندیدخواهش میکنم. فکر میکنم شما از افراد سرگردنه هستید که گوش مردم را می برید. خجالت بکشید گوش برها.
* از منهم دزدی شد حلال نمی کنم.
* خدا همه کلاهبرداران را لعنت کند. آمین
* بعد اینکه 2000 تومان شارژ منو خورد، دیگه جرات نکردم شارژ کنم. چرا تو سایتشون طریقه لغوشو نذاشتن؟؟
* کلاهبردارا خیلی بد اطلاع رسانی کرده بودن. من فکر کردم همون یک روز فقط 120 تومان از حسابم کسر میشه ولی هر روز داشت کسر می کرد من که راضی نیستم دزدی میکنن. کد غیر فعال کردنشوهم تو سایت و نه تو smsها نمیذارن.
* این کلاه برداری هست. من فکر کردم یک روز 120 تومان میشه اما حالا هر روز داره 120 تومن از حسابم میره.چطور شرش را کم کنم نمی دونم کمکم کنید من راضی نیستم حرومشون باشه که اینطوری گول می زنن و دزدی می کنند.
* باسلام
من از جمله افرادی هستم که بدون آگاهی کافی یک پیامک به این سامانه فرستادم. حالا هر روز 120 تومان از من پول کم می کنند بدون اینکه من بدانم این داستان این گونه است . فقط فکر می کردم یک پیامک حساب می شود.
حالا هر روز از این خطایی کردم حرص می خورم . آیا این جوانمردی است! چه طور می شود قطعش کرد . من دوست ندارم از اشتباه من سو استفاده شود . لطفا راهنمایی کنید.

نظرات
آخرین اخبار