TAP30: اولین نمونه ایرانی اپلیکیشن تاکسی | فراتاب
کد خبر: 2269
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 16:47
نرم افزارها در خدمت حمل ونقل آسان و ارزان
نرم افزار TAP30 با هدف ارزان سازی حمل و نقل و سریع سازی درخواست مسافران به بازار آمده است.

فراتاب ـ سرویس اقتصادی: امروزه در اقصی نقاط دنیا به ویژه کشورهای صنعتی و پیشرفته بهره گیری وسیع و همه جانبه از نرم افزارها و اپلکیشن ها در عرصه های مختلف زندگی روزمره مردم امری کاملا مرسوم و شایع است. در کشور ایران نیز به دنبال گسترش امکان دسترسی مردم به اینترنت و دستگاه های هوشمند برقرای ارتباطات به ویژه گوشی های همراه، دامنه کاربری نرم افزارها و گجت های اینترنتی رشد قابل ملاحظه ای داشته است، در تازه ترین ابتکار مربوط به این حوزه شاهد ورود اولین نمونه از این اپلکیشن ها به عرصه حمل و نقل مسافر درون شهری با عنوان TAP30 هستیم.

به گزارش فراتاب؛ میلاد منشی پور، مجری طرح اپلکیشن سرویس درخواست تاکسی TAP30، در خصوص این نرم افزار می گوید: مسافران و متقاضیان سفر درون شهری تهران از این پس می توانند این نرم افزار  را از بازار ، گوگل پلی و اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب کنند. 

او در ادامه در خصوص نحوه استفاده از این اپلیکیشن می گوید: از طریق این نرم افزار متقاضیان سفرهای درون شهری از هر مکانی می توانند درخواست تاکسی کرده و در عرض کمتر از چند دقیقه تاکسی های پیشرفته به محل مور نظر مسافران اعزام می شود .

مجری طرح اپلکیشن سرویس درخواست تاکسی TAP30 تاکید می کند که این شرکت تحت پوشش هیچ اتحادیه ای نیست و قیمت های دربستی ارزان تر از عرف شرکت تاکسیرانی است، نباید این نکته را فراموش کرد که GPS نیز نقش مهمی در مکانیابی برای مسافران خواهد داشت و تدابیری در این خصوص اندیشیده شده است که هزینه یا به صورت نقدی دریافت شده و یا از اعتبار تلفن همراه کم خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.tap30.ir/dl مراجعه نمایند.

مطالب مرتبط
نظرات
aki
| |
2016-09-30 22:37:00
سلام دوستانی که تمایل دارند به عنوان راننده (حتی پاره وقت) در تپسی مشغول بکار بشن، در موقع ثبت فرم ثبت نام، کد معرف زیر رو بزنن. با استفاده از این کد، تپسی به ایشون ۵۰ هزار تومن هدیه میده، در غیر اینصورت هیچی. کد ۵۰ هزار تومنی اعتبار رایگان ویژه رانندگان
۶۱EHI2
محمد
| |
2016-10-08 15:40:23
سلام
برای نصب نرم افزار می تونید از کد 0s7wmj استفاده کنید
آخرین اخبار