«یک دزدی عاشقانه» فیلمی کمدی با مختصات ایرانی است! | فراتاب
کد خبر: 1952
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 13:42
رضویان:
معتقدم در تراژیک‌ترین فیلم‌ها هم می‌شود لحظات کمیک ایجاد کرد.

به گزارش فراتاب، میر شهاب رضویان مجری، بازیگر و کارگردان سینما  در خصوص آخرین کار سینمایی‌اش «یک دزدی عاشقانه» که فیلمی کمدی محسوب می‌شود، گفت: در تمام فیلم‌های جدی و عبوسی هم که ساخته‌ام رگه‌های طنز وجود دارد و معتقدم مثل زندگی که با همه سختی‌ها و تلخی‌ها  لحظات طنز زیادی دارد، در تراژیک‌ترین فیلم‌ها هم می‌شود لحظات کمیک ایجاد کرد.

 
وی تصریح کرد: علاقه داشتم تجربه‌ای در تولید یک فیلم کمدی و طنز موقعیت داشته باشم، اما نمی‌خواستم به سمت لودگی و طنزهای کلامی معمولی بروم و به همین دلیل در «یک دزدی عاشقانه» به طنزی که تقابل دو آدم در یک موقعیت نا متجانس باشد، رسیدیم.
 
کارگردان «مینای شهر خاموش»  در مورد تغییر نام این فیلم بیان کرد: «سرقت مردان خاکستری» ارجاعی به فیلم اول من به اسم «سفر مردان خاکستری» داشت که احساس کردم نام سنگینی برای آن باشد؛ این موضوع باعث شد اسم فیلم را تغییر دهیم و فکر می‌کنم «یک دزدی عاشقانه» نامی مناسب‌تر و به مفهوم فیلم نزدیک‌تر است.
 
وی ادامه داد: برای مخاطب، فیلم از لحظه‌ای شروع می‌شود که روی پرده به نمایش در می‌آید و تنها برای دست اندرکاران فیلم و برخی اهالی سینما و رسانه از مدت‌ها قبل آغاز شده است؛ من در فیلم قبلی هم این تغییر نام را انجام دادم اما به جهت مخاطب ضربه‌ای به اثر وارد نشد.
 
رضویان در خصوص گریم‌های خاص این فیلم اظهار داشت: هر سه کاراکتر اصلی این فیلم متعلق به نسل‌های پیشین و همچنین متفاوت با باقی آدم‌ها هستند و از این جهت گریم های خاص و متفاوتی دارند.
 
وی در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص میزان فروش «یک دزدی عاشقانه» با توجه به فروش خوب فیلم‌های کمدی در سال جاری عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم در قیاس با باقی فیلم‌ها به چه فروشی خواهیم رسید اما بدون شک این فیلم در گیشه موفق خواهد بود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات
آخرین اخبار