کد خبر: 1903
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 10:07
بازیگر و کارگردان آمریکایی که برای شرکت در نشستی درباره بحران مهاجرت در لندن حضور دارد، از سیاست‌های کشورش در این باره اظهار ناامیدی کرد.

به گزارش فراتاب، آنجلینا جولی دیروز دوشنبه گفت از پاسخ آمریکا به بحران مهاجرت جهانی، دلسرد شده است. وی به ویژه بر پاسخ دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان به این مساله تاکید و از آن ابراز ناامیدی کرد.

این بازیگر و سفیر ویژه سازمان ملل در امور مهاجران گفت او نگران این است که کشورها به طور فزاینده‌ای به جای یافتن راه‌حل‌های مشترک برای مقابله با چالش مهاجران، به اتخاذ سیاست‌هایی روی‌ آورند که پاسخی بی‌عملانه به جای پاسخی فعال در برابر این بحران است.

 

جولی به بی‌بی‌سی گفت: من خیلی خیلی از پاسخ کشور خودمان به این موقعیت دلسرد شدم.

وی دیروز در نشستی که در لندن به این منظور ترتیب داده شده بود، شرکت کرد.

جولی با اشاره به پیشنهاد دونالد ترامپ به جداسازی مسلمانان آمریکا و توقیف موقت همه مسلمانان در بدو ورود به آمریکا این مسایل را مطرح کرد. جولی گفت: آمریکا دقیقا از مردمی تشکیل شده که از سراسر جهان به امید یافتن آزادی راهی این سرزمین شدند و این امر بیش از هر چیز به آزادی مذهب مربوط می‌شود.

آنجلینا جولی به نقاط مختلف جهان سفر کرده است تا از حقوق مهاجران دفاع کند. او در یکی دو سال اخیر بیش از هر چیز برای کمک به مهاجران سوری تلاش کرده است.

مهر

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار