ستاره یکی از مسابقه های شبکه ماهواره ای مجاز شد | فراتاب
کد خبر: 1712
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 23:36
«رحمان» خواننده‌ای بود که با شرکت در یک مسابقه خوانندگی توانست طرفداران زیادی پیدا کند و حالا پس از چند سال موفق به دریافت مجوزهای لازم برای انتشار آثارش در کشور شده است.

به  گزارش فراتاب از گذشت چهار سال و تلاش‌های بسیار، نخستین آلبوم رسمی «رحمان» با عنوان «یه عاشق» در هفته اول خردادماه منتشر می‌شود.

آلبوم «یه عاشق» قرار بود سال گذشته منتشر شود، اما بنا بر دلایلی این اتفاق در اوایل خردادماه امسال خواهد افتاد و به همت شرکت «موج هنر» و از سوی شرکت «تصویر دنیای هنر» منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدوید لطیفی مدیر برنامه «رحمان» که نقش مهمی در شکل‌گیری آلبوم داشته است در خصوص انتشار این آلبوم گفت: «طی نشستی که با شرکت تولید و پخش داشتیم قطعاً آلبوم در هفته اول خردادماه منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.»

وی در مورد تأخیر انتشار آلبوم اظهار کرد: « تولید آلبوم از اویل سال ۹۱ شروع‌شده بود و ما تصمیم گرفتیم در این چند ماه تنظیم قطعات را عوض کنیم تا بتوانیم آلبوم به‌روزتری ارائه دهیم.»

لطیفی در پایان در خصوص برنامه‌ریزی کنسرت‌های «رحمان» گفت: « ازآنجایی‌که رحمان خواننده‌ای باتجربه در زمینه کنسرت است و ما چندین کنسرت موفق را نیز در شهر گرگان داشتیم. به‌طور قطع برنامه کنسرت ها از بعد ماه رمضان و از شهر گرگان آغاز می کنیم.»

آلبوم «یه عاشق» دارای ۱۳ قطعه با مضمون عاشقانه است که «مدوید لطیفی» آهنگسازی و تنظیم اکثر قطعات را بر عهده دارد و «پدرام کشتکار» و «کامران رسول‌زاده» نیز هرکدام با یک قطعه به‌عنوان آهنگساز و «مهران خلیلی»، «علی راد»،«سعید رضایی» و « حامد حسینی» در بخش تنظیم حضور دارند و «مهیار رحیمی»، «میلاد فرهودی»، «حمیدرضا آداب» و «آرش پاکزاد» میکس و مسترینگ کار را انجام داده اند.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های «حامد رجبی»، «مسعود محمدی»، «علیرضا حسینی»، «حسین غیاثی»، «علی احمدیان» و «کامران رسول‌زاده» است و نوازندگانی چون «مسعود همایونی»، «بهنام حکیمی»، «مینو قاسم پور»، «بهنام حکیمی» و … در آلبوم «یه عاشق» هنرنمایی کرده‌اند.

شایان ذکر است که «رحمان» خواننده‌ای بود که با شرکت در یک مسابقه خوانندگی توانست طرفداران زیادی پیدا کند و حالا پس از چند سال موفق به دریافت مجوزهای لازم برای انتشار آثارش در کشور شده است.

منبع: ریتم نو

نظرات
آخرین اخبار