کد خبر: 1710
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 22:36
اد هریس و پسر کلینت ایستوود در پروژه «آخرین پیمانه پر»

به گزارش فراتاب به نقل از ورایتی، اسکات ایستوود بازیگر «جوخه خودکشی» و «سریع ۸» و اد هریس چهره‌های اصلی فیلم‌ »آخرین پیمانه پر» ساخته تاد رابینسون، کارگردان برنده جایزه امی خواهند بود. لارنس فیشبرن و مورگان فریمن هم در مراحل پایانی مذاکره برای پیوستن به این فیلم هستند که رابینسون آن را از روی فیلمنامه‌ای که خودش نوشته کارگردانی خواهد کرد. کار فیلمبرداری این فیلم از ماه سپتامبر آغاز می‌شود و کمپانی فورسایت آن‌لیمیتد مسئولیت فروش آن به خریداران را در فستیوال کن امسال بر عهده خواهد داشت.
فیلم «آخرین پیمانه پر» که با اقتباس از داستانی حقیقی از یکی از پرونده‌های مورد بررسی‌ حال حاضر آمریکا ساخته می‌شود، حول محور شخصیت اسکات هافمن (ایستوود) که یک بازرس جوان پنتاگون است می‌گردد. او متوجه یک لاپوشانی بزرگ می‌شود و به نبرد با ماشین سیاسی واشنگتن می‌رود. او می‌خواهد کنگره را راضی کند تا مدال افتخار را به یکی از پزشکان شجاع نیروی هوایی اهدا کند که جانش را فدا کرد تا زندگی ۶۰ سرباز را در جنگ ویتنام نجات دهد. هافمن برای این کار به تیمی از سربازان سابق عملیات آبیلین که یکی از عملیات‌های ارتش آمریکا در جنگ ویتنام بود، ملحق می‌شود. لارن سلیگ، جان واتسون، پن دانهام، جولیا آدامز، هاوارد براد و مارک دیمون تهیه‌کنندگان این فیلم و تامارا برکمور و سیدنی شرمن تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.
ایستوود در پروژه بعدی‌اش در فیلم «جوخه خودکشی» کمپانی برادران وارنر و فیلم «اسنودن» الیور استون برای کمپانی اوپن رود فیلمز دیده خواهد شد. هریس هم که اخیرا فیلمبرداری پروژه‌ای بی‌نام به کارگردانی وارن بیتی را برای کمپانی‌های نیو ریجنسی پیکچرز و قرن بیستم فاکس را به پایان برده، در پروژه بعدی‌اش در سریال تلویزیونی «یک درصد» ساخته الحاندرو گونزالس ایناریتو برای شبکه استارز بازی می‌کند.
کمپانی فورسایت آن‌لیمیتد در فستیوال فیلم کن مسئولیت فروش فیلم‌های «دسته ۵» ساخته راب کوهن، «نابینا» ساخته مایکل میلر، فیلم بیوگرافیکی «طلا ریسیدن» به کارگردانی نیل بوگارت و فیلم علمی‌تخیلی «وارونگی» را هم بر عهده خواهد داشت.

منبع: بانی فبلم

نظرات
آخرین اخبار