کد خبر: 1677
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 20:36
بعد از حداد عادل، علی دارابی، صفارهرندی، حسینی و... نوبت به علی عسگری رسید

به گزارش فراتاب، شایعه رفتن و استعفای محمد سرافراز در حالی این روزها جدی تر از قبل در فضای مجازی پیچیده که برخی از مدیران سازمان نیز بر آن صحه گذاشتند.
پس از اینکه اوایل امسال شایعه شد محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما مدتی (از اواخر سال گذشته) در محل کارش حاضر نشده و حتی استعفای خود را مکتوب ارائه داده است به سرعت روابط عمومی سازمان در چند نوبت این شایعه را تکذیب کرد و افزود: محمد سرافراز در تمام این مدت در محل کارش حاضر بوده و تحت هیچ شرایطی خبر استعفای وی صحت ندارد. ضمن اینکه تاکید بسیار بر این بود که سریال های نوروزی امسال با نظر شخصی ایشان پیگیری و روی آنتن رفته است. در این مدت چند بار دیگر شایعه جابجایی سرافراز در راهروهای سازمان پیچید و مدام تکذیب شد. هر بار از فردی به عنوان جایگزین رییس فعلی در این مدت یاد شد. حدادعادل (نماینده مجلس)، علی دارابی (معاون سابق سیما)، محمد حسینی (وزیر سابق وزارت ارشاد)، محمدحسین صفارهرندی و… از گزینه های اصلی این شایعات بودند. این ماجرا از روز قبل طوری رنگ و لعاب جدی تر به خود گرفت که نه تنها فضای مجازی که فضای سازمان صدا و سیما از دکتر علی عسگری به عنوان رییس آینده سازمان صدا و سیما خبر می دادند.
انتصاب علی عسگری از یکسو دور از ذهن بود، چرا که او سابقه ای محتوایی در عرصه تلویزیون نداشته و در زمان ریاست عزت ا… ضرغامی در سازمان به عنوان معاون فنی فعالیت داشته است و از سوی دیگر بسیاری از افرادی که او را می شناسند خبر از مدیریت خوب و قوی اش در این عرصه می دهند.
شنیده می شود علی عسگری در زمان فعالیت در معاونت فنی سازمان صدا و سیما دوره ای موفق داشته و پرسنل فنی سازمان از همکاری با او خاطرات خوبی دارند. اما اینکه او بتواند به اوضاع محتوایی و کیفی تولیدات سازمان سر و سامانی بدهد هم جای بحث دارد. از آنجا که حضور سرافراز بر کرسی ریاست سازمان صدا و سیما با تعدیل کارکنان و چابک سازی و حذف بخش های مختلف همراه بود بسیاری از کارکنان این سازمان که در دوره مدیریت او بیکار شدند، خبر استعفا یا رفتن او برای آنها خبر مسرت بخشی است. گفته می شود خبر بیماری و دیسک کمر سرافراز نیز در بحث کناره گیری اش بی تاثیر نبوده، اما باید بحث بی پولی سازمان در این سال ها را جدی گرفت و منطقی دانست که سرافراز در این شرایط نمی تواند تاثیر آنچنانی بر کیفیت تولیدات داشته باشد. باید منتظر ماند و دید شایعات راهروی سازمان چه زمانی رنگ واقعیت به خود می گیرد.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار