کد خبر: 1671
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 10:56
بارسلونا امید اصلی قهرمانی در لالیگا
بارسا با برتری 5-0 بر اسپانیول یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد و در صورت برتری در بازی پایانی برابر گرانادا، قهرمان لالیگا خواهد شد.

فراتاب- سرویس ورزشی: به گزارش فراتاب 2 گل از سوارز و گل های مسی، رافینیا و نیمار، بارسلونا را برنده دربی کاتالونیا کردند. حالا همه چیز به خود بارسا بستگی دارد و یک پیروزی با حداقل گل برابر گرانادا هم این تیم را برای دومین فصل متوالی قهرمان لالیگا خواهد کرد. بارسا برای قهرمانی حالا تنها رئال را رقیب جدی خود می بیند که در 1 امتیازی این تیم قرار دارد.

 

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت:" معتقدم که بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. هفته پرتنشی بود و اکثر تیم ها انگیزه بالایی داشتند. به خوبی بازی را اداره کردیم و هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه خودمان ندیدم. از همان ابتدا ریتم مناسبی داشتیم و در طول بازی نیز این روند را ادامه دادیم.

 

 

در مجموع بازی کاملی بود و نتیجه کسب شده به ما در هفته پایانی کمک خواهد کرد. هواداران نیز از آخرین بازی فصل تیم محبوبشان در نوکمپ لذت بردند. حالا باید گرانادا را شکست دهیم و به قهرمانی ای که شایستگی اش را داریم دست یابیم.

 

بازی ساده ای نخواهد بود. درست است که گرانادا امروز از سقوط نجات پیدا کرد اما به لوانته نگاه کنید که سقوطش مسجل شده بود و به ظاهر انگیزه نداشت ولی اتلتیکو را شکست داد. رئال هم در بازی پایانی باید به زمین دپورتیوو برود و آنها هم استرس خواهند داشت. اگر بازی خودمان را انجام دهیم و مثل همیشه باشیم می توانیم گرانادا را شکست داده و قهرمان شویم."

 

منبع: سایت ورزش 3

 

نظرات
آخرین اخبار