کد خبر: 1635
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 19:31
دور سوم تور کنسرت «ناگفته» ساخته حافظ ناظری سی‌ام و سی و یکم اردیبهشت ماه، از شهر تاریخی اصفهان شروع می‌شود و در ادامه این گروه برای اجرا به دیگر شهرهای ایران سفر خواهد کرد.کنسرت‌های «ناگفته» تاکنون از پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های تاریخ موسیقی ایران به شمار می‌

به گزارش فراتاب، در این کنسرت که در سالن ورزشی گل نرگس برگزار می‌شود متاسفانه با وجود تلاش‌هایی که انجام شده است، بانوانی که عضو ارکستر بودند اجازه حضور روی صحنه را پیدا نکردند. اما با وجود همه این مشکلات، دیگر اعضای کنسرت «ناگفته» به احترام مردم هنردوست و شریف اصفهان به روی صحنه می‌روند تا بتوانند برای آنها از ناگفته‌های ناگفته بخوانند.
در این کنسرت استاد شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری به اجرای برخی از قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازند و برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این کنسرت، اجرای مثنوی‌خوانی با شیوه سنتی آن، یعنی بداهه‌خوانی است. در این بخش از کنسرت پدر و پسر تلاش می‌کنند تا به معرفی آواز سنتی ایرانی به شیوه کهن آن، که این روزها کم‌فروغ گشته و به دست فراموشی سپرده شده است بپردازند.
نوازنده‌های گروه «ناگفته» را پدرام فریوسفی ویولن، میثم مروستی ویولا، امین غفاری ویولا، آتنا اشتیاقی ویولن‌سل، سالار غفاربجویی ویولن‌سل، فرهادی صفری بم‌باژ و شهریار نظری دف تشکیل می‌دهند.

منبع: رسیده

نظرات
آخرین اخبار