نسخه دوجلدی یادداشت‌های اسدالله علم | فراتاب
کد خبر: 1590
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1395 - 14:56
از سوی انتشارات مازیار منتشر و روانه بازار نشر شد;
یادداشت‌های امیر اسدالله علم از سوی انتشارات مازیار منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش فراتاب، یکی از آثار مهم تاریخ معاصر ایران یادداشت‌های اسدالله علم است که بعضی از وقایع رژیم گذشته را بازگو می‌کند. این کتاب قبلاً بارها به‌صورت شومیز و سلفون و بدون ترتیب تاریخی در ۷ جلد در سه هزار و اندی صفحه به‌چاپ رسیده بود.

حال و با گذشت سال‌های زیادی و با توجه به‌اهمیت این یادداشت‌ها، جلد ۷ این اثر که وقایع آن دوران از ۱۳۴۶/۰۲/۰۱ تا ۱۳۴۷/۱۱/۱۲ را دربرمی‌گیرد، آخرِ همه مجلدات منتشر شده که چاپ فعلی، یادداشت‌ها به‌ترتیب تاریخی یعنی دفتر اول از ۱۳۴۶/۰۲/۰۱ تا ۱۳۵۱/۱۱/۲۱ و دفتر دوم از ۱۳۵۳/۰۱/۰۲ تا ۱۳۵۶/۰۷/۰۷ آمده است.

ناشر همچنین اعلام کرده که بازسازی و اصلاح سندها و رفع نواقص و اغلاط چاپی و جاافتادگی‌ها بدون کلمه‌ای حذف صورت گرفته و  فهرست تصاویر افزوده شده به‌کتاب و نیز نمایه هر دو دفتر هم در آخر دفتر دوم آورده شده است.

اسدالله خان علم امیر قاینات (مرداد ۱۲۹۸ بیرجند - ۲۵ فروردین ۱۳۵۷ آمریکا) مشهور به اسدالله علم، یکی از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی دوران محمدرضاشاه پهلوی، وزیر دربار و نخست‌وزیر ایران از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۴۲ بوده است.

این کتاب با استفاده از کاغذ مرغوب و به‌صورت گالینگور با کاور در ۲۳۵۶ صفحه و با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

منبع:خبرگزاري مهر

نظرات
آخرین اخبار