کد خبر: 1531
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 04:15
به کارگردانی سایت مان، داستان زندگی زنی به تصویر کشیده می‌شود که قرار است از چند سال دیگر چهره‌اش روی اسکناس‌های ۲۰ دلاری آمریکا نقش ببندد.

به نقل از ورایتی، سایت مان کارگردان سریال «هوملند» در حال ساخت فیلمی درباره هَریِت تابمَن، فعال نمادین براندازی بردگی است. در حال حاضر این پروژه تحت عنوان «هریت» کار خود را پیش می‌برد.
تابمن برده به دنیا آمد، سال ۱۸۴۹ فرار کرد و ده‌ها ماموریت مخفی انجام داد تا از طریق خطوط آهن زیرزمینی، جان حدود ۷۰ برده را نجات دهد. او همچنین طی جنگ داخلی ایالات متحده یکی از جاسوسان ارتش اتحادیه بود و از حق رای زنان حمایت می‌کرد. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده ماه گذشته اعلام کرد که از سال ۲۰۲۰ به بعد، به جای اندرو جکسون چهره تابمن روی اسکناس ۲۰ دلاری آمریکا نقش خواهد بست.
مان این فیلم را از فیلمنامه‌ای به قلم گرگوری الن هاوارد کارگردانی می‌کند. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری از اوایل ۲۰۱۷ آغاز شود و استودیوهای ماکرو و نیو بالون از حامیان مالی آن هستند. تهیه‌کنندگان فیلم دبرا مارتین چیس، گرگوری الن هاوارد، چارلز دی. کینگ موسس و مدیر عامل ماکرو، دنیلا تاپلین لوندبرگ تهیه‌کننده «هیولاهای بی‌سرزمین» و کیم رات رییس بخش تهیه ماکرو هستند.
چارلز دی. کینگ اولین مرد آفریقایی آمریکایی است که توانسته در تاریخ ۱۱۸ ساله کمپانی ویلیام موریس اندوور (WME) به یکی از شرکای رسمی تبدیل شود. او سال گذشته کمپانی ماکرو را تاسیس کرد و اخیرا با پارامونت پیکچرز و بران استودیوز قرارداد بسته تا فیلم «فنس‌ها» با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن و وایولا دیویس را تهیه و از نظر مالی حمایت کند.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار