شوخی اوباما با ترامپ در آخرین ضیافت شام با خبرنگاران | فراتاب
کد خبر: 1369
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 04:25
باراک اوباما در آخرین سخنرانی خود در میهمانی شام با خبرنگاران در کاخ سفید، دونالد ترامپ را از شوخی‌های خود بی‌نصیب نگذاشت. اوباما از منتقدان ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست.

به گزارش فراتاب ،باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، شنبه شب (۱۱ اردیبهشت / ۱۳ آوریل) برای آخرین بار میزبان خبرنگاران مقیم واشنگتن در میهمانی سالانه شام در کاخ سفید بود. اوباما در این میهمانی با بسیاری، از جمله با دونالد ترامپ شوخی کرد.

او در سخنرانی خود علاقه دونالد ترامپ به توییتر را دست انداخت و علت غیبت او در شام کاخ سفید را "مشغله ترامپ در نوشتن پیام‌های کوتاه" دانست.

ترامپ در شبکه توییتر حضور فعالی دارد. اوباما احتمال داد که ترامپ مشغول نوشتن توییتی برای رنجاندن آنگلا مرکل باشد. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، یکشنبه گذشته میزبان باراک اوباما در هانوفر آلمان بود.

اوباما در ادامه سخنان خود با طعنه به علاقه ترامپ به زنان جوان و زیبارو، پیش‌بینی کرد که اگر او رئیس‌جمهور آمریکا شود، زنان زیبارو بیکینی بر تن در حوض مقابل کاخ سفید شنا خواهند کرد و ستون‌های ورودی کاخ سفید از طلا خواهند بود.

رئیس‌جمهور آمریکا از منتقدان دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.او پیش‌بینی کرده است که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نخواهد شد.

اوباما از هواداران هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا و از نامزدهای حزب دمکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست که ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

البته هیلاری کلینتون در میهمانی شنبه شب حضور نداشت.

در مقابل رقیب او، سناتور برنی سندرز، از جمله مدعوین این میهمانی بود.

باراک اوباما اندکی نیز با سناتور سندرز شوخی کرد و گفت، از اینکه برنی سندرز از او فاصله گرفته رنجیده شده و افزود "با رفیق چنین نمی‌کنند".

باراک اوباما در آخرین میهمانی شام خود با خبرنگاران ۹ ماه پیش از پایان دوران ریاست جمهوری‌‌اش، همچنین خود را مردی با موهایی در حال سفید شدن خواند که "تمام شب بیدار است چون باید مدام دستشویی برود".

میهمانی سالانه شام با خبرنگاران در کاخ سفید با حضور مقامات بلندمرتبه دولتی، از جمله جو بایدن، معاون اول رئیس‌جمهور، جان کری، وزیر خارجه و میشاییل بلومبرگ، شهردار پیشین نیویورک و تعدادی از چهره‌های سرشناس هالیوود از جمله ویل اسمیت، مورگان فری‌من و ووپی گلدبرگ برگزار شد.

نظرات
آخرین اخبار