کد خبر: 1339
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 09:40
علاوه بر اعلام حضور آنجلینا جولی در فیلم جدید «شریر»، دیزنی از نقشه‌هایش برای ساخت دنباله‌های لایو-اکشن فیلم‌های «تینکر بِل» با حضور ریس ویدرسپون و «کتاب جنگل» خبر داد.

به گزارش فراتاب به نقل از گاردین، استودیوی دیزنی اعلام کرد که آنجلینا جولی برای نقش‌آفرینی در دنباله فیلم پرفروش ۲۰۱۴ «شریر» بازخواهد گشت.
به این ترتیب «شریر ۲» هم به مجموعه‌ای از دنباله‌ها و بازسازی‌های لایو-اکشن دیزنی می‌پیوندد که از کاتالوگ فیلم‌های انیمیشن این کمپانی بهره می‌برند. لیندا وولورتون فیلمنامه‌نویس که روی فیلم اول کار کرده بود، مسئولیت نوشتن فیلمنامه دنباله آن را هم بر عهده خواهد داشت.
فیلم «شریر» ۷۵۸ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخت، اما نقدها متوسطی دریافت کرد. پیتر بردشاو منتقد اصلی گاردین، در توصیف بازی جولی در این فیلم گفته بود نقش‌آفرینی او «کمی احساس ترش پانتومیم‌مانند» دارد و اضافه کرده بود: «فراموش کرده بودم جولی چه حضور بی‌باکی روی پرده دارد. او دارد سوفیا لورن نسل ما می‌شود. حالا می‌خواهم او را در یک فیلم بزرگسالان ببینم.»
این برنده اسکار در سال‌های اخیر تنها حضوری بینابینی روی پرده بزرگ داشته و به این نکته اشاره کرد که شاید بخواهد به طور دایم به حرفه کارگردانی روی بیاورد. سال پیش، جولی خودش را در کنار همسرش برد پیت در فیلم درام هنری «کنار دریا» کارگردانی کرد که موفق به کسب نقدهای مثبتی هم نشد.
دیزنی در اعلامیه روز دوشنبه جزییات بیشتری درباره دنباله فیلم «شریر» ارایه نکرد. فیلم اصلی که توسط رابرت استرومبرگ کارگردانی شده بود، داستان گذشته تراژیک شخصیتی را تعریف می‌کند که با فیلم انیمیشن موزیکال سال ۱۹۵۹ این استودیو یعنی «زیبای خفته» معرفی شده بود.
دیزنی همچنین تایید کرد که اما استون را استخدام کرده تا در نقش کروئلا که در فیلم «۱۰۱ سگ خالدار» از سگ‌ها متنفر بود بازی کند. این استودیو همچنین نسخه‌هایی جدید از «تینکربل» با نقش‌آفرینی ریس ویدرسپون، «دامبو» با کارگردانی تیم برتون و «مری پاپینز» با حضور امیلی بلانت را تولید خواهد کرد. علاوه بر این، دنباله‌ای هم برای فیلم پرفروش «کتاب جنگل» با حضور کارگردان این فیلم یعنی جان فاورو ساخته می‌شود.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار