کد خبر: 1338
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 09:10
کریس اوانز که از زمان پیوستن به مارول تاکنون هفت بار در نقش کاپیتان آمریکا جلوی دوربین رفته است، می‌گوید حداقل دو بار دیگر در این نقش ظاهر خواهد شد.

به گزارش فراتاب، به نقل از ایندپندنت، کریس اوانز نخستین بار سال ۲۰۱۱ در اولین فیلم «انتقام‌جویان» در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر شد و حالا می‌گوید با فیلم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» قسمت یک و دو نیز همین نقش را تکرار می‌کند. فیلمبرداری این دو فیلم هم‌زمان در نوامبر امسال شروع خواهد شد.
او که به عنوان بازیگری شناخته شده که تا زمان قطعی شدن یک نقش دوست ندارد درباره آن حرف بزند، با بازی در این دو فیلم تا سال ۲۰۱۹ که زمان اکران قسمت دوم «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» است، همچنان نقش این شخصیت را در اختیار خود خواهد داشت. اوانز می‌گوید از این که بازیگر دیگری در آینده این نقش را اجرا کند، نه تنها ناراحت نمی‌شود بلکه خیلی خوشحال هم می‌شود.
او می‌گوید: حتما خوشحال می‌شوم. نقش‌هایی هستند که مطمئن نیستم کسی بخواهد آنها را بازی کند، مثلا کسی دوست ندارد به جای رابرت داونی جونیور که در نقش «ایرون من» ظاهر شد، بازی کند. وی افزود: اما فکر نمی‌کنم کاپیتان آمریکا از نقش‌هایی باشد که هیچ کسی دیگری نخواهد پس از من آن را بپذیرد. اما مثلا نقش کاپیتان کرک یا نقش بتمن را کمتر کسی ممکن است بخواهد بپذیرد. به نظر می‌رسد منظور این بازیگر از بتمن، بن افلک باشد که به عنوان آخرین بازیگری که در نقش بتمن جلوی دوربین رفته است، در این نقش ظاهر شده است.
کریس اوانز گفته است البته می‌تواند برداشت دیگری هم وجود داشته باشد: این که در کمپانی مارول هر کسی می‌تواند یک اتاق داشته باشد و به این معنی، شانس خودش را برای درآوردن یکی از شخصیت‌های مشهور جهان مارول امتحان بکند.
اوانز که در لندن در برابر روزنامه‌نگاران صحبت می‌کرد درمورد آینده خودش به عنوان کاپیتان آمریکا گفت قراردادش پس از سه یا چهار فیلم دیگر با کمپانی مارول به پایان می‌رسد. وی افزود: اگر آنها از من بخواهند باز هم در این نقش بازی کنم، باید درباره‌اش حرف زد. با بازی کردن در این مجموعه فیلم‌ها واقعا دوره خوشی را سپری کردم و واقعا درباره آن‌ها نظر مثبتی دارم.
کاپیتان آمریکا یک شخصیت خیالی قهرمان است که در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس وجود دارد. او اولین بار در سال ۱۹۴۱ خلق شد. این شخصیت به نام استیو راجر، علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند به جنگ برود و دولت آمریکا برای کمک به کشورش روی وی آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت وی را افزایش دهد و در جنگ‌ها از وی استفاده کند. این قهرمان لباسی شبیه به پرچم ایالات متحده آمریکا بر تن دارد و به عنوان سلاح سپری در دست دارد که ضد گلوله است.
از این شخصیت دو فیلم مستقل ساخته شده‌است. اولین فیلم «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» سال۲۰۱۱ اکران شد و بعد در «انتقام‌جویان» که ۲۰۱۲ اکران شد، دوباره نقش‌آفرینی کرد. سال ۲۰۱۴ نیز فیلم دوم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» راهی سینماها شد. در هر سه فیلم کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا حضور داشته است. اما او به جز این فیلم‌ها در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» نیز همین نقش را دارد.
«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را برادران روسو کارگردانی کرده‌اند و سیزدهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جهان سینمایی مارول است.
«کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» ۲۹ آوریل راهی سینماها می‌شود. این در حالی است که در این فیلم برای نخستین بار تام هالند در نقش «اسپایدر من» ظاهر می‌شود .

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار