کد خبر: 1328
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 05:00
بعد از بازسازی سال ۲۰۰۶، حالا پیش‌درآمدی بر فیلم «طالع نحس» در ژانر وحشت، روی پرده بزرگ و آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش فراتاب، به نقل از ورایتی، کمپانی فاکس در حال ساخت «نخستین طالع نحس» است؛ پیش‌درآمدی برای فیلم تریلر ژانر وحشت «طالع نحس» محصول سال ۱۹۷۶٫ آنتونیو کمپوس در حال مذاکره است تا فیلم جدید را کارگردانی کند و دیوید اس. گویر هم مسوولیت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت.
بن جاکوبی فیلمنامه این پیش‌درآمد را نوشته است. از دیگر آثار کمپوس می‌توان به «کریستین» اشاره کرد که در فستیوال فیلم ساندنس پیش‌نمایش شد و در آن ربکا هال نقش کریستین چاباک، یک گزارشگر ۲۹ ساله را بازی می‌کند که در حین اجرای زنده تلویزیونی در سال ۱۹۷۴، خودکشی کرد. گویر هم که بیشتر از همه به خاطر کارش روی سه‌گانه «شوالیه تاریک» کریستوفر نولان شناخته می‌شود، همراه کوین تورن، از طریق کمپانی فانتوم فور این فیلم را تهیه می‌کند.
فیلم اصلی «طالع نحس» از فیلمنامه‌ای به قلم دیوید سلتزر، توسط ریچارد دانر کارگردانی شده بود. این فیلم که بازیگرانی چون گریگوری پک، لی رمیک و دیوید وارنر در آن نقش‌آفرینی می‌کردند، حول محور شخصیت کودک جوانی می‌چرخید که در زمان تولد توسط یک سفیر آمریکایی و همسرش به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود، اما این زوج اطلاع ندارند که او در حقیقت، «ضدمسیح» است. این فیلم با ۶۰ میلیون دلار فروش در باکس‌آفیس عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق به کسب جایزه اسکار بهترین موسیقی متن هم برای جری گلداسمیت شد.
فاکس این فیلم را در سال ۲۰۰۶ به کارگردانی جان مور و با نقش‌آفرینی لیِو شرایبر و جولیا استایلز بازسازی کرد. این بازسازی که به منظور تاکید بیشتر روی عدد ۶۶۶ که عدد شیطان در کتاب‌های مقدس است روز ششم ژوئن سال ۲۰۰۶ اکران شده بود، با ۱۲۰ میلیون دلار فروش در باکس‌آفیس بین‌المللی عملکرد نسبتا خوبی داشت.
فاکس تلویژن همچنین در حال تهیه «دِیمیَن» هم هست؛ یک سریال تلویزیونی که به کارگردانی گلن مازارا از «واکینگ دد» که با اقتباس از فیلم سینمایی اصلی ساخته می‌شود.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار