«سیلوستر استالونه» رییس مافیا می‌شود! | فراتاب
کد خبر: 1327
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 04:30
بازیگر «راکی» در یک اقتباس تلویزیونی از سومین و آخرین بخش از سه‌گانه مافیایی ماریو پوزو نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش فراتاب، به نقل از ایندپندنت، بعد از سال‌ها ایفای نقش شخصیت‌های نمادین و به یادماندنی روی پرده بزرگ، حالا سیلوستر استالونه قرار است نخستین نقش اول تلویزیونی دوران کاری‌اش را بازی کند.
این بازیگر که تا به حال سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، در حال نهایی کردن قراردادی است که طبق آن او در اقتباس تلویزیونی رمان «اومرتا» نوشته ماریو پوزو نقش‌آفرینی خواهد کرد. بعد از کتاب‌های «پدرخوانده» و «آخرین دون»، این کتاب سومین و آخرین بخش از سه‌گانه مافیایی معروف این نویسنده است که سه‌گانه سینمایی «پدرخوانده» هم بر پایه آن‌ها ساخته شده بود.
هنوز هیچ شبکه‌ای این سریال را خریداری نکرده، اما منابع آگاه می‌گویند ممکن است فیلمبرداری پایلوت سریال از همین فصل تابستان آغاز شود. شبکه‌های کابلی و سرویس‌های پخش آنلاین آمریکایی مشتریان اصلی این سریال خواهند بود. (اگر یک برنامه باشد که برای نت‌فلیکس ایده‌آل به نظر بیاید،‌ همین است)
در یکی از معروف‌ترین سه‌گانه‌های تاریخ، بخش نخست سه‌گانه ماریو پوزو توسط فرانسیس فورد کاپولا برای پرده بزرگ ساخته شد و دو فیلم اول «پدرخوانده» در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفتند.
آخرین نقش فیزیکی استالونه مربوط به فیلم «کرید» می‌شد که او در آن بار دیگر در نقش راکی بالبوآ ظاهر شد. این بازیگر قرار است صدای خود را به فیلم جدید «رَچِت و کلَنک» قرض بدهد و در انیمیشن جدید «بیسکوییت حیوانات» که امیلی بانت، دنی دویتو و ایان مک‌کلن هم در آن حضور دارند، صداپیشگی کند.
استالونه پیش از این چند نقش کوتاه تلویزیونی داشت و در سریال‌هایی از جمله «کوجک» و «لاس وگاس» لحظاتی حضور یافته بود، اما تا به حال یک نقش اول تلویزیونی را تجربه نکرده بود.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار