کد خبر: 1251
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 07:55
در حالی که سریال پرطرفدار «سیمپسون‌ها» میربان بسیاری از چهره‌های مشهور از بازیگران تا سیاستمداران بوده، «پرنس» خواننده مشهوری که به تازگی درگذشت غایب بزرگ این سریال نام گرفته است.

به گزارش فراتال به نقل از ایندپندنت، از مایکل جکسون گرفته تا رد هات چیلی پپرز، تا به حال ده‌ها ستاره پاپ در سریال «سیمپسون‌ها» حضور کوتاهی داشته‌اند، اما تا به حال یک نفر غایب به وضوح غایب بوده: پرینس.
با وجود اینکه او حضوری چند لحظه‌ای در اپیزود «خانه درختی وحشت» از این سریال محبوب داشت، این افسانه موسیقی هرگز یک اپیزود کامل را به خود اختصاص نداد، آن هم با وجود اینکه یک اپیزود مخصوص او نوشته شده بود.
بعد از مرگ تراژیک این خواننده و گیتاریست، ال جین، تهیه‌کننده اجرایی و گرداننده این سریال از فیلمنامه اصلی این اپیزود پرده برداشت. او روز بیست و سوم آوریل در توییتر خود لینکی گذاشت و نوشت: «صفحه‌ای از فیلمنامه اپیزود تهیه‌نشده درباره پرینس. ممنون از ژکلین اتکینز برای پیدا کردن این صفحه!»
در نخستین صحنه این اپیزود، لیسا سعی می‌کند بلیت شرکت در یکی از کنسرت‌های پرینس در اسپرینگ‌فیلد را خریداری کند، اما یک عنکبوت مزاحم تلاش‌های او را نقش بر آب می‌کند. در صحنه دوم، سلما خواهر مارج آشکار می‌کند که یکی از هواداران پر و پاقرص پرینس است، آن هم تا حدی که «زیر ماه آلبالویی» را تماشا کرده و عاشقش شده است.
از زمان مرگ پرینس از روز پنج‌شنبه تا به حال، هنرمندان بسیاری به تجلیل از او پرداختند و یادی از او کردند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها بروس اسپرینگستین بود که در «تور رودخانه» خود آهنگ «باران بنفش»‌ را اجرا کرد.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار