انتشار تریلر «دختر در قطار» | فراتاب
کد خبر: 1244
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 05:20
تریلر فیلم «دختر در قطار» برای اولین بار پخش شد.
به نقل از ورایتی، این فیلم که با اقتباس از کتاب پرفروشی به همین نام نوشته پائولا هاوکینز ساخته شده با بازی امیلی بلانت، ربکا فرگوسن و لوک اوانز روی پرده می‌رود.

به گزارش فراتاب، «دختر در قطار» بر مبنای رمان دلهره‌آور یک نویسنده بریتانیایی ساخته شده است؛ رمانی که سال پیش به محض انتشار در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی نیویورک تایمز جای گرفت و هفته‌های متوالی در صدر این لیست جای داشت. بیشتر منتقدان کتاب را به نوعی یادآور «دختر گم‌شده» کتاب پرفروش سال ۲۰۱۲ می‌دانند که به نوبه خود به فیلم سینمایی موفقی با بازی بن افلک بدل شد.
این کتاب تا ماه مارس ۲۰۱۵ یک میلیون نسخه و تا آوریل یک ونیم میلیون نسخه فروخت و آمار فروشش را تا ماه آگوست تنها در آمریکا به سه میلیون نسخه رساند.
داستان توسط راوی اول شخص و از زاویه دید سه زن: راشل، آنا و مگان روایت می‌شود. راشل واتسون زنی سی و دوساله و الکلی است که دوره سختی از زندگی‌اش را می‌گذراند. تام، شوهر سابقش دو سال پیش او را به خاطر زنی دیگر ترک کرد. در حالی که راشل هر روز با قطار به لندن رفت‌وآمد می‌کند، متوجه زوج زیبایی می‌شود و به آنها که ظاهریً شاد دارند، حسادت می‌کند. او هر روز آنها را تماشا و درباره زندگی‌شان خیال‌پردازی می‌کند. او یک روز خبری در مورد گم‌شدن زنی می‌خواند که او را می شناسد و از اینجا ماجرا پیچیده می شود…
ارین کرسیدا فیلم‌نامه «دختری در قطار» را با اقتباس از همین رمان نوشته است و در این فیلم امیلی بلانت، بازیگر انگلیسی که در فیلم‌هایی چون «لبه فردا» و «درون جنگل» بازی کرده بود، در نقش اصلی بازی کرده است.
امیلی بلانت انگلیسی که از سال ۲۰۰۳ وارد حرفه بازیگری سینما شده و در سال ۲۰۰۷ برای یک نقش تلویزیونی جایزه گلدن گلوب گرفته، در فیلم‌های مطرح دیگری چون «شیطان پرادا می‌پوشد»، «باشگاه هواداران کتاب‌های جین آستین»، «ویکتوریای جوان»، «مرد گرگ‌نما»، «صید ماهی سالمن در یمن» و «ماپت‌ها» نیز بازی کرده است.
سر این بازیگر این روزها خیلی شلوغ است و هم اکنون با فیلم «شکارچی: جنگ زمستان» در سینماها حضور دارد.
شرکت دریم‌ورکز که استیون اسپیلبرگ از بنیانگذاران آن است، از همان ابتدای انتشار کتاب، حقوق انحصاری ساخت فیلم را خرید و با فاصله اندکی دست به کار ساخت فیلم شد. تیت تایلر کارگردانی آن را بر عهده دارد که فیلم برنده جایزه اسکار «خدمتکار» را ساخته است. رمان «خدمتکار» یا «کمک» نوشته کاترین استاکت نیز از رمان‌های محبوب و پرفروش بود که ساخته شدن فیلمی با اقتباس از آن نیز مورد توجه دوستداران کتاب واقع شد.
این فیلم قرار است ۷ اکتبر راهی سینماها شود.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار