کد خبر: 1223
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 01:56
تام هنکس همیشه هنرپیشه معروف امروزی که ما می‌شناسیم نبوده است او نیز مانند بسیاری از بزرگان هالیوود از پایین شروع کرده است.

به گزارش فراتاب، جان اولیور در جریان برگزاری جشنواره فیلم «ترایبکا» با تام هنکس هنرپیشه نامدار هالیوود و دارنده دو جایزه اسکار گفت وگویی انجام داده که می‌خوانید:
تام هنکس همیشه هنرپیشه معروف امروزی که ما می‌شناسیم نبوده است او نیز مانند بسیاری از بزرگان هالیوود از پایین شروع کرده است. آغاز کارش با کمدی تلویزیونی «آغوش دوستان» بود و بعد کمدی رمانتیک «چلپ‌چلوپ» «پارتی مجردی» و «گودال پول» و شروع معروفیت، اما نه در حد گرفتن جایزه اسکار. تام هنکس از فیلم‌هایی فراموش شونده چون «ترنر و هوچ» تا فیلم کلاسیک «فیلادلفیا» می‌بایست کار کند و خود را بشناساند.
تام هنکس می‌گوید:در حدود اواسط دهه سوم زندگی‌ام زمانی که فیلم‌های متعدد و ضعیف در با موضوعاتی نظیر آدم های مسخره و سخیف بازی می‌کردم در آن زمان تشخیص دادم که باید کاری بسیار دشوار را آغاز کنم و آن هم گفتن واژه‌ «نه» به بسیاری از فیلم‌ها و مردمان است.
هنکس در آن زمان ستاره فیلم‌هایی چون «باربز» و «جو در برابر آتش‌فشان» بود. در سال ۱۹۹۰ فیلم «آتش غرور» رابازی کرد که در فهرست «باکس آفیس» در نظر گرفته شد هرچند نقطه چرخشی برای هنکس بود ،زیرا تام هنکس در اینجا نقشی جدی را ایفا کرده بود.
سه سال بعد دو فیلم «فیلادلفیا» و «فارست گامپ» را بازی کرد و برای این دو فیلم برنده جایزه اسکار بهترین هنرپیشه مرد شد.
هنکس در ادامه این مصاحبه افزود:درس جالب برای من این بود که چطور کاری را که آغاز کرده‌ای به بهترین نحو پیش ببری و آن چیزی نیست به جز فقط کار کردن و کار کردن و انتخاب نوع داستانی که می‌خواهی روایت کنی و نوع شخصیتی که می‌خواهی بازی کنی.
تام هنکس در پایان گفت هنوز بسیار پرکار است و البته پیشنهادهای بازی در فیلم‌ها نیز بیشتر از فیلم «ترنر و هوچ» جذاب‌تر هستند.

منبع: فارس

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار