ناگفته های «جورج کلونی» از نبوغ «بیل موری»! | فراتاب
کد خبر: 1218
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 01:45
ستاره محبوب هالیوود از وقت گذراندنش با یکی از خاص‌ترین چهره‌های صنعت سینمای آمریکا گفت.

به گزارش فراتاب به نقل از یاهونیوز، همانطور که همه‌مان می‌دانیم، بیل موری انسان خارق‌العاده‌ای است. و اینکه بشنویم جورج کلونی هم این حقیقت را تایید می‌کند فوق‌العاده است، مخصوصا شنیدن این داستان که او بدون اینکه از قبل خبر بدهد، ناگهان به خانه تفریحی موری در دریاچه کومو واقع در ایتالیا رفت.
کلونی در مصاحبه‌ای با مجله اسکوایر گفت: «موری دیوونه‌اس!» و ادامه داد: «او به طور خیلی عجیبی احساساتی است. به شدت گرم و احساساتی است. در عروسی‌مان آرزویی برای‌مان کرد که خیلی باوقار و زیبا و گرم بود و او فردی دوست‌داشتنی است. و هرجا هم که می‌رود خودش را با آنجا وفق می‌دهد. زندگی همه پازلی است که یک قطعه کم دارد و او هر بار آن جای خالی را پر می‌کند. بیل هر تابستان در ایتالیا به دیدن ما می‌آید. به او پیغام می‌دهم که ببینم کی می‌خواهد بیاید و بعد سه ماه از او چیزی نمی‌شنوم. بعد می‌روم ایتالیا و او به من زنگ می‌زند و می‌گوید من اینجام، و من از او می‌پرسم کجا؟ و می‌گویم دم در خانه‌ات! و بعد من در را باز می‌کنم و او می‌آید داخل.» یک بار هم پیش آمد که موری به مدت یک هفته و نیم در خانه کلونی‌ها زندگی کرد. کلونی می‌گوید: «داشتیم در خانه من «آقای فاکس شگفت‌انگیز» را ضبط می‌کردیم. وس اندرسون و تمام بچه‌ها هم برای ضبط این انیمیشن آمده بودند خانه‌مان. بیل قرار بود صبح روز بعد بیاید. و ناگهان همه‌مان صبح با این خبر بیدار شدیم که اوون ویلسون سعی کرده به خودش صدمه بزند. وس و بقیه گفتند باید برگردیم. اما بیل قرار بود ۱۰ روز بعد در ونیز باشد. و گفت خب، حالا من چه کار باید بکنم؟ من فقط او را از چند مهمانی که با هم در آن‌ها شرکت کرده بودیم می‌شناختم، اما گفتم خب، تو می‌توانی اینجا بمانی و او هم همین کار را کرد. و همینطور آنجا می‌نشستیم و با هم تلویزیون تماشا می‌کردیم یا می‌رفتیم باشگاه و ورزش می‌کردیم. اما می‌توانستیم این کارها را به مدت ساعت‌ها انجام بدهیم و با هم حرف نزنیم. می‌آدم بیرون و می‌دیدم او روی چمن‌ها دراز کشیده و دارد به آسمان نگاه می‌کند و من هم می‌آمدم بیرون و کنارش روی چمن‌ها دراز می‌کشیدم و به آسمان نگاه می‌کردم. همینطور آنجا می‌نشستیم و ساعت‌ها به ستاره‌ها چشم می‌دوختیم. او واقعا چنین فردی است. واقعا گرم است و وقتی از راه می‌رسد، خیلی ساده در زندگی‌ات جا می‌شود.»
کلونی این را هم اضافه کرد که خود موری هم از اینکه مردم تا این حد دوستش دارند لذت می‌برد. او گفت: «فکر می‌کنم واقعا از این خوشش می‌آید. یک نوع وقار خاصی دارد. مردی به شدت بامزه و شیرین است. مسلما استعداد دارد، اما از خیلی جهات یک مرد نرمال است.»
اگر تا همین حالا به اندازه کافی به زندگی کلونی حسرت نمی‌خوردید، وقت گذراندن با بیل موری را هم می‌توانید به آن اضافه کنید… .

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار