کد خبر: 12069
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1401 - 04:50
هیئت هماهنگی مقاومت عراق از رصد تحرکات گروه‌های مسلح در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

هیئت هماهنگی مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در بحبوحه مواضع ملتهب در قبال فرایند سیاسی عراق که سایه سنگین خود را بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور افکنده است، ما عملیات آموزش گروه‌های مسلح در اقلیم کردستان عراق و نیز تحرکات مشکوک گروه‌های داخلی برای مزدوران خارجی را رصد کردیم که هدف‌ آنها ایجاد هرج و مرج، ناآرامی، تخریب و برهم زدن وحدت مردم عراق و جامعه با دخالت آشکار صهیونیست‌هاست.

در ادامه این بیانیه آمده است، ما همانطور که در مواضع پیشین و کنونی نشان دادیم و در راستای تامین امنیت و خدمت به ملتمان، به مقامات کردستان اعلام می‌کنیم که این تلاش خبیثانه آنها و این آتش افرزوی، پیش از دیگران، دامن خودشان را خواهد گرفت و خود آنها را خواهد سوزاند و تنها ناکامی و شکست نصیب‌شان خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: هیئت هماهنگی مقاومت عراق بر حمایت دائمی خود با ملت عزیز عراق تاکید دارد. ملتی که با وجود همه هجمه های داخلی و خارجی با یاری خداوند قوی و یکپارچه باقی خواهد ماند و همه راه‌ها برای حذف و به حاشیه رانده شدن را پشت سر خواهد گذاشت و ایمان دارند که گشایش این بحران تنها از طریق گفتگوی جدی امکان‌پذیر است و تنها در این صورت مردم عراق به ساحل امن خواهند رسید.

در واکنش به این بیانیه، «هوشیار زیباری»، از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق مدعی شد: اتهامات وارده در این بیانیه باطل و برپایه اطلاعاتی غلط است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

منبع: تسنیم

 

نظرات
آخرین اخبار