کد خبر: 12022
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1401 - 12:13
به بهانه 26مین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

فراتاب - گروه صنعت: بیست‌ وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت سال جاری با حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فراتاب، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصتی است تا هلدینگ های فعال در این صنعت گرد هم آمده و آخرین دستاوردها و محصولات خود را به نمایش بگذارند.
گروه صنعتی سدید نیز همچون دوره های گذشته با حضور در این رویداد بین المللی آخرین توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در عرصه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در سالن شماره ۳۸ عرضه می کند.

مجموعه صنعتی سدید در سال های اخیر به همراه شرکت های زیر مجموعه خود در بسیاری از پروژه های ملی و عمرانی حضور موفق داشته است.
تولید لوله‌های قطور فولادی خطوط انتقال نفت و گاز ترش و شیرین در بخش خشکی و دریایی در پروژه‌های مختلفی نظیر مگاپروژه خط انتقال نفت خام گوره به جاسک، کلیه پروژه‌های خطوط انتقال گاز سراسری کشور، خطوط انتقال گاز ترش زیردریایی مورد استفاده در فاز ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبی، صادرات ۲۰۰ کیلومتر لوله‌های قطور فولادی ۵۶ اینچ به کشورهای همسایه و … تنها بخشی از پروژه‌های این هلدینگ بزرگ صنعتی و با سابقه در کشور است.

 

همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر با توانمندی‌های گروه صنعتی سدید، می‌توانید آخرین اخبار و دستاوردها را در آدرس سایت این گروه دنبال کنید

www.Sadid.ir

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار