پایان فیلمبرداری آخرین اثر «گیورگی اواشویلی» با مدیریت تورج اصلانی | فراتاب
کد خبر: 12015
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1401 - 15:30
فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به کارگردانی «گیورگی اواشویلی» فیلمساز مطرح گرجستانی و با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» در کشور گرجستان به پایان رسید.

فراتاب - منصور جهانی: فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به کارگردانی «گیورگی اواشویلی» فیلمساز مطرح گرجستانی و با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» در کشور گرجستان به پایان رسید.

فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلمساز سرشناس گرجستانی «گیورگی اواشویلی» Giorgi Ovashvili و با مدیریت فیلمبرداری «تورج اصلانی» سینماگر مطرح و تجربه‌گرای ایرانی؛ محصول مشترک کشورهای گرجستان و فرانسه، در لوکیشن‌های سخت و مملو از برف و کولاک کشور گرجستان به پایان رسید و هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد.
عرفان قبادی به عنوان دستیار فیلمبردار و همچنین داریا اصلانی به عنوان دستیار نور از ایران، در کنار تورج اصلانی در گروه فیلمبرداری این اثر سینمایی حضور داشتند.
تورج اصلانى در سمت مدير فيلمبردارى پروژه‌های معتبر داخلی و بين‌المللی؛ سال‌ها در جشنواره‌هاى مختلف دنیا حضور موفقی داشته و جوایز معتبر جهانی را هم از آن خود کرده است.
«گیورگی اواشویلی» کارگردانی فیلم مطرح «جزیره ذرت» Corn island را در کارنامه هنری خود دارد که نماینده کشور گرجستان در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار بود و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی در سال 2016 نیز بود.
«تورج اصلانی» قرار بود مدیریت فیلمبرداری «جزیره ذرت» از فیلم‌های موفق و مورد توجه سینمای گرجستان و از مهمترین ساخته‌های «گیورگی اواشویلی» را در سال 2014 بر عهده داشته باشد که به دلیل عدم همکاری سفارت کشور آلمان در ایران و ندادن ویزا، این همکاری هشت سال بعد در فیلم «پسر کوچک و جنگل» به خوبی به نتیجه نشست.

نظرات
آخرین اخبار