سینان اعظام: پویایی بورس بر فعالیت علمی و پژوهشی جوانان نخبه کشور اثرگذار است | فراتاب
کد خبر: 11961
تاریخ انتشار: 26 دی 1400 - 11:41
عضو کمیسیون اقتصادی جوانان کشور

فراتاب: عضو کمیسیون اقتصادی جوانان کشور گفت: با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بورس علاوه بر تامین مالی طرح‌ها،‌ فعالیت علمی و پژوهشی جوانان نخبه کشور با رشد چشمگیری روبه‌رو می‌شود.

سینان اعظام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازار سرمایه ظرفیت خوبی برای تامین اعتبارات موردنیاز طرح‌های مهم و راهبردی در شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
وی با اشاره به تولید محور بودن فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و مزایای اقتصادی آن،‌ افزود:‌ به‌طور حتم تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و مدیران این شرکت‌ها با جذب سرمایه‌گذاران می‌توانند نقش موثری در ارتقا هرچه بیشتر شاخص‌های بازار سرمایه داشته باشند.
اعظان ادامه داد: همچنین با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بورس علاوه بر تامین مالی طرح‌ها،‌ فعالیت علمی و پژوهشی جوانان نخبه کشور با رشد چشمگیری روبه‌رو می‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی جوانان گفت: ارتقا یافتن توان مالی شرکت‌های دانش‌بنیان موجب می‌شود تا نیازهای کشور به محصولات راهبردی با سرعت بیشتری داخلی سازی و رفع شده و سطح تأثیرگذاری تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان کاهش یابد.
وی بیان کرد: متخصصان فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان کشور توان خنثی ساختن فشار تحریم‌ها و تقویت اقتصاد ملی را دارند که در این رابطه ورود به بازار سرمایه نقش مهمی در حمایت از این جریان تأثیرگذار دارد.

نظرات
آخرین اخبار