غفور قتالی: تبادلات تجاری در حوزه مسکن تحول آفرین است | فراتاب
کد خبر: 11936
تاریخ انتشار: 29 آذر 1400 - 14:47
عضو کمیسیون مسکن و رفاه سمن های جوانان کشور

فراتاب: عضو کمیسیون مسکن و رفاه سمن های جوانان کشور گفت: ظرفیت های بالای نیروی انسانی و نیز تولیدات شاخص کشور در حوزه مسکن می تواند به افزایش تبادلات تجاری با کشورهای همسایه منجر شود.
غفور قتالی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تولیدات صنعتی و دانش بنیان ها برای توسعه صادرات باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: اراده و تصمیم دولت برای توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد جهش در این حوزه باید به صادرات محصولات تولیدی در حوزه صنعتی متمرکز شود.
وی با اشاره به نقش نهادهای دانش بنیان و جوانان نخبه در این بین گفت: با بسترسازی دولت و حضور بخش خصوصی دغدغه مند می توانیم به تحول در این حوزه امیدوار باشیم.
قتالی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه قیمت‌های تمام شده ساختمان در کشور بسیار گران‌تر از سایر کشورها انجام می‌شود، باید دولت در این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
عضو کمیسیون مسکن و رفاه سمن های جوانان کشور گفت: در کشور، توانمندی برای ساخت و ساز به صرفه، کیفی و سریع وجود دارد و در بخش‌های دیگر این موضوع به اثبات رسیده است که باید این شیوه در ساخت‌وساز و ساختمان‌سازی نیز نهادینه شود.
قتالی بیان داشت: همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب، همراهی مجموعه های جوان و دانش بنیان با دولت در زمینه مسکن می تواند همچون سایر بخش ها تحول آفرین باشد.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار