تورج اصلانى جایزه بهترین فیلمبرداری بالیوود 2021 را گرفت | فراتاب
کد خبر: 11916
تاریخ انتشار: 15 آذر 1400 - 02:56

فراتاب - منصور جهانی: تورج اصلانى مدیرفیلمبرداری فيلم سينمايى «مالیخولیا» جایزه بهترین فیلمبرداری دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» 2021 در کشور هندوستان را از آن خود کرد.

فيلم سينمايى «مالیخولیا» Melancholia به كارگردانى و تهيه‌كنندگى مرتضی آتش ‌زمزم، با فیلمبرداری حسن اصلانی و مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانى در جدیدترین حضور بین‌المللی خود؛ به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» Bollywood در کشور هندوستان روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلمبرداری و لوح تقدیر این رویداد معتبر سینمایی به تورج اصلانى سینماگر خلاق و نوگرای ایرانی اهدا شد.
اعضای هیئت داوران دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» عبارت بودند از: «آشوک رین» Ashok Rane کارگردان و منتقد سینما از هندوستان ـ رئیس هیئت داوران، دکتر «آشوک میشرا» Ashok Mishra فیلمنامه‌نویس و استاد دانشگاه از هندوستان«، «آمیت رای» Amit Rai کارگردان از هندوستان، «توقیر احمد» Tauquir Ahmed بازیگر و کارگردان از بنگلادش و خانم «ماریان بورگو» Marianne Borgo بازیگر از کشور فرانسه.
دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیرقابتی و با ارزیابی آثار سینمایی، مستند، کوتاه، فیلمنامه، موزیک ویدیو، فیلم‌های هندی و ... از سینماگران کشورهای جهان در روزهای 21 تا 23 آبان ماه امسال (12 تا 14 نوامبر 2021) به صورت آنلاین در شهر بمبئی در کشور هندوستان برگزار شد.

برای اطلاع بیشتر:
www.bollywoodinternationalfilmfest.com

نظرات
آخرین اخبار