فراخوان جشنواره بین‌المللی «هايكو» در کشور هلند منتشر شد | فراتاب
کد خبر: 11914
تاریخ انتشار: 7 آذر 1400 - 16:49

فراتاب - منصور جهانی: فراخوان جشنواره بين‌المللی «هايكو» در کشور هلند، برای دریافت فيلم‌های با نگاه شاعرانه منتشر شد و سینماگران تا روز 13 آذر ماه جاری (4 دسامبر 2021) فرصت دارند تا آثار خود را به این رویداد هنری ارسال كنند.

جشنواره بين‌المللی «هايكو» Haiku با دبیری «محمد الأمين» Mohammad Amin شاعر عراقى مقیم هلند و با هدف گسترش رابطه شعر و سينما و ايجاد فرصت‌های جديدی براى زبان مشترک بین شعر و سینما در روزهای 19 و 20 آذر ماه جاری (10 و 11 دسامبر 2021) به صورت برخط و آنلاین در شهر لاهه در کشور هلند برگزار مى‌شود.
جشنواره بين‌المللی «هايكو» از سينماگران کشورهای مختلف، دعوت كرد تا فيلم‌هاي خود را كه با نگاه شاعرانه ظرف مدت سه سال اخير ساخته شده‌‌اند را براي مسابقه بهترين فيلم این رویداد هنری از طریق ایمیل آدرس denhaag.mena.festival@gmail.com به دفتر این جشنواره ارسال كنند.
از طرف برگزار کنندگان جشنواره بين‌المللي «هايكو»، آخرین مهلت دریافت آثار، روز 13 آذر ماه جاری (4 دسامبر 2021) تعیین شده است.
در این رویداد هنری، «جایزه تماشاگران» به بهترین فیلم نیز اهدا می‌شود و علاقمندان و مخاطبان آثار سینمایی می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرسwww.laaktheaterthuis.nl/nl/haiku-festival به تماشای فیلم‌ها بنشینند و نظر و رأی خود را اعلام کنند که در روز اختتامییه جشنواره بين‌المللي «هايكو» برنده این جایزه هم اعلام خواهد شد.

برای اطلاع بیشتر:
https://www.laaktheaterthuis.nl/nl/haiku-festival

مدیریت روابط عمومی جشنواره بين‌المللی «هايكو».

نظرات
آخرین اخبار