کد خبر: 1191
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 15:25
پی آمدهای رونق چشمگیر یک فرانچیز سرشار از اکشن

به گزارش فراتاب، وصال روحانی: مذاکرات سازندگان قسمت هشتم از سری فیلم‌های اکشن و پر فروش «سریع و خشمگین» با چارلیز ترون بر سر اینکه وی یکی از رل‌های اصلی منفی این فیلم را بازی کند، هفته پیش به مراحل نهایی خود رسید. این سری فیلم‌ها با فروش نجومی قسمت هفتم آن در سال گذشته این نوید بدیهی را داده‌اند که فعلاً توقفی بر آنها متصور نباشد و یونیورسال استودیوی سازنده این فیلم‌ها با دلگرمی حاصل از آن درصدد افزودن بر تعداد ستاره‌های فیلم است. این در حالی است که وین دیزل، دوواین جانسون، تیرس گیبسون و جیسن استیتام بازیگران فیلم‌های قبلی در فیلم جدید نیز حاضر خواهند بود. کارگردانی قسمت هشتم به اف گاری گری سپرده شده و فیلمبرداری از اواسط اردیبهشت ماه امسال شروع می‌شود و فیلم در اواخر فروردین ماه ۹۶ به نمایش در خواهد آمد.
در جستجوی وقت خالی
البته چارلیز ترون با مسوولیت‌ها و مشغله‌های فراوانی روبرو است و باید دقتش را برای شرکت در این فیلم خلوت و خالی می‌کرد و برخی مسائل نیز در این ارتباط به یاری او آمده‌اند. وی با پروژه تولید فیلم «مرد خاکستری» که متعلق به شرکت سونی پیکچرز است، ارتباط دارد و در این فیلم دخیل و حاضر است اما از آنجا که تغییراتی در متن داستان داده شده و یکی- دو کاراکتر در دست ترمیم و تعدیل قرار دارند، برای ترون وقت آزاد اندکی به وجود آمده تا آن را صرف قسمت جدید «سریع و خشمگین» کند. از سوی دیگر ترون که جایزه اسکار برترین بازیگر زن جهان را در سال ۲۰۰۴ به خاطر بازی در «هیولا»، یک کار دراماتیک اجتماعی و براساس ماجرایی واقعی تصاحب کرد، دلمشغولی‌های دیگری هم دارد و مذاکرات او با استودیوهای مختلف بر سر چند فیلم تازه حاکی از آن است که هر چه سریع‌تر ماجرای تهیه و فیلمبرداری قسمت هشتم «Fast and Furious» سامان گیرد و به پایان برسد، نفع او و سازندگان این فیلم خواهد بود.
مثل جانسون
ترون اولین ستاره‌ای نیست که در میانه راه تولید این سری فیلم‌های پر فروش و پر طرفدار اما کم محتوا به این پروژه طولانی و ادامه دار می‌پیوندد و به عنوان مثال حتی دوواین جانسون اکشن باز و سیاهپوست و فوق العاده ورزیده هم که گروهی به اشتباه گمان می‌کنند از فیلم نخست همراه با سایرین بوده، فقط از فیلم پنجم وارد این چرخه شد و پیشتر یکی از مردان ماجراجویی نبود که ماشین سواری‌های خطیر و مسابقات اتومبیلرانی هولناک‌شان موتور محرکه این فیلم‌ها به شمار می‌آید. حالا امید یونیورسال این است که ترون هم «جانسون»وار وارد عرصه شود و این امر فقط برای یک فیلم هم نباشد و او نیز به شخصیت‌های ثابت فیلم بپیوندد و در فیلم‌های نهم به بعد نیز حاضر باشد. این در حالی است که رونق چشمگیر این فیلم‌ها که با گذشت هر فیلم بیشتر شده و در دو فیلم آخر به نقطه اوج خود رسیده، به گونه‌ای است که از حالا مشخص است «سریع و خشمگین‌»ها حداقل به ۱۰ فیلم نیز خواهند رسید و شاید طراحان و مدیران این فرانچیز از هم اینک به فیلم پانزدهم از این سری آثار هم بیندیشند.
*منبع:

منبع: روحانی

نظرات
آخرین اخبار