کد خبر: 1190
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 14:55
مایکل کیتون اعلام کرد از بازی در پروژه «اسپایدر من» یا «مرد عنکبوتی» منصرف شده است.

به گزارش فراتاب به نقل از ددلاین، بازیگر ۶۴ ساله که پیشتر در نقش بتمن بازی می‌کرد، نمی‌خواهد در نقش منفی فیلم آینده «اسپایدر من» ظاهر شود.
مایکل کیتون که برای بازی در نقش دشمن «مرد عنکبوتی» انتخاب شده بود، در همان مذاکرات ابتدایی اعلام کرد نمی‌خواهد در این پروژه حضور داشته باشد.
وی گفته است این ایده خوبی نیست که کسی که زمانی بتمن بوده، بخواهد در نقش مخالف خودش ظاهر شود. گفته شده بود او قرار است در نقش «لاشخور» که یکی از خانئنان و دشمنان اصلی اسپایدرمن است بازی کند. این در حالی است که کیتون برای بازی در فیلم «بردمن» یا مرد پرنده‌ای برنده جایزه اسکار شد.
با وجود این که «اسپایدر من» در جذب کیتون ناموفق ماند اما در حال افزایش گروه بازیگرانش است. هفته پیش اعلام شده بود تونی رولوری و لورا هریر برای بازی در نقش‌هایی که اعلام نشده‌اند، به فیلم پیوسته‌اند. زندایا نیز گفته شده یکی از نقش‌های اصلی زنان فیلم را برعهده خواهد داشت. این در حالی است که رابرت داونی جونیور اکنون رسما اعلام کرده بازی در «آیرون‌من» یا «مرد آهنی» را پذیرفته است.
نقش عمه می را نیز ماریسا تامی که قبلا در این نقش بازی می‌کرد، برعهده دارد. او پیش از این با تام هالند که بازیگر نقش «مرد عنکبوتی» است؛ در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بازی کرده بود.
هنوز معلوم نیست نقش دشمن اصلی «اسپایدر من» را چه کسی بازی خواهد کرد. این نقش از نقش‌های اصلی داستان است و اکنون با بیرون رفتن مایکل کیتون از این پرژوه باید تلاش وسیعی برای جایگزین کردن بازیگری پرقدرت به جای او صورت بگیرد.
«اسپایدر من: بازگشت به خانه» با بازی تام هالند برای اولین بار در نقش «مرد عنکبوتی» ۷ جولای ۲۰۱۷ راهی پرده‌های نقره‌ای می‌شود.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار