رالف فاینس: چیزی از جیمز باند بعدی نمی‌دانم! | فراتاب
کد خبر: 1181
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 10:40
همه مشتاق این هستند که خبری از آنچه در «جیمز باند» بعدی اتفاق می‌افتد بشنوند و اطلاعی در این مورد به دست بیاورند؛ اما به نظر می‌رسد خبر زیادی در این باره وجود ندارد. این حداقل چیزی است که رالف فاینس بیان می‌کند.

به گزارش فراتاب به نقل از میرور، فاینس بازیگر انگلیسی در سال ۲۰۱۲ به مجموعه جیمز باند پیوست و با «اسکای فال» به یکی از اعضای این فیلم بدل شد. او در این فیلم به عنوان مامور«ام» جدید وارد قصه شد و همین نقش را سال پیش با فیلم بعدی جیمز باند یعنی «اسپکتر» نیز تکرار کرد. با این حال او هنوز اطلاعی درباره ادامه این فیلم ندارد و نمی‌تواند حدس بزند که در قسمت بعدی چه اتفاقی می‌افتد. در حالی که حضور مجدد او در این مجموعه اجتناب‌ناپذیر به نظر می رسد، فاینس می‌گوید نمی‌داند موضوع قسمت بعدی این فیلم چه خواهد بود. این در حالی است که یک دنیا سوال در این باره وجود دارد و مهمتر از همه این که آیا دانیل کریگ در قسمت بعدی نیز بازی خواهد کرد یا خیر و آیا او برای پنجمین بار جیمز باند خواهد شد یا خیر؟
فاینس در یک گفت‌و گو درباره این که چه اتفاق‌هایی در جیمز باند بیست و پنجم خواهد افتاد و این که آیا او به عنوان مامور «ام» باز خواهد گشت یا خیر؟ پاسخ داده است: هیچ نظری ندارم. من آماده‌ام که یک بار دیگر در «جیمز باند» بازی کنم و اگر آنها مرا بخواهند، حتما این کار را می‌کنم. اما نمی‌دانم چه کسی در آینده نقش جیمز باند را بازی می‌کند. شاید هنوز دانیل بخواهد این کار را انجام دهد، کسی چه می‌داند!
رالف فاینس افزوده است: من برای بازی در سه فیلم از مجموعه جیمز باند قرار داد امضا کرده‌ام و تاکنون در دو قسمت بازی کرده‌ام و نمی‌دانم در ادامه قرارداد چه چیزی در انتظار من باشد. اما می‌دانم همه در انتظار این هستند که ببینند آیا دانیل کریگ به این فیلم باز خواهد گشت، یا این که این کار را نمی‌کند. این مهم‌ترین سوالی است که همه می‌خواهند درباره «جیمز باند» بعدی بدانند.
خب اگر او بازگردد احساسی به من می‌گوید که من هم بار دیگر مامور «ام» خواهم بود و اگر او بازی نکند، باید منتظر بمانم و ببینم آنها چه جور تصمیمی می‌گیرند.
برای بازیگر نقش مامور «ام» سخت است وقتی بازیگر نقش اصلی روشن نیست، درباره خودش حدسی بزند. برنارد لی که این نقش را در سال ۱۹۶۲ با فیلم «دکتر نو» شکل داد در همه فیلم‌های شان کانری، جورج لازنبی و راجر مور، حضور داشت و تا زمان درگذشتش در سال ۱۹۸۱ با «تنها برای چشم ‌تو» در کار تولید فیلم بود، هر چند در فیلم آخر مامور «ام» نقشی نداشت.
رابرت براون این نقش را در دو فیلم از فیلم‌هایی که راجر مور نقش جیمز باند را بازی می‌کرد و دو فیلم تیموتی دالتون، ایفا کرد و بعد جودی دنچ در دورانی که پیرس برازنان این نقش را داشت و نیز سه فیلم اول دانیل کریگ، حضور داشت.
هنوز به صورت رسمی خبری درباره فیلم بعدی «جیمز باند» ارایه نشده است.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار