دواین جانسون: در «جومانجی» بازی خواهم کرد! | فراتاب
کد خبر: 1179
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 09:40
سرانجام تایید شد که دواین جانسون یا راک با فیلم «جومانجی» نقشی در جنگل‌های مهارنشدنی خواهد داشت.

به گزارش فراتاب به نقل از ددلاین، درست یک هفته پس از این که اعلام شد کشتی گیری که تدیل به بازیگر تمام عیاری برای فیلم‌های پرفروش شده، احتمالا در بازسازی فیلم «جومانجی» حضور خواهد داشت، دواین جانسون این حرف را تایید کرد و به عنوان اولین فردی که حضورش در بازسازی فیلم «مجبوب» و خاطرانگیز «جومانجی» تایید شد، شناخته شد. با این حال وی چیزی در این باره نگفته که آیا کوین هارت هم‌بازی او در فیلم «هوش مرکزی» نیز در این فیلم جایی دارد یا خیر. در عین حال می‌تواند معقول به نظر برسد که جانسون در نقش مردی بازی کند که زمانی که کودک بود راهی جنگل این بازی شد- نقشی که پیشتر رابین ویلیامز آن را بازی کرده بود- تا به نوبه خود کمک کند دو کودک دیگر در دل این جنگل گرفتار نشوند و به همین دلیل باید بازی را به انتها برساند تا دو نفر دیگر را نجات دهد.
جانسون عکسی از خودش همراه سگش را در اینستاگرام منتشر کرده که در حال خواندن فیلمنامه این فیلم است و رسما به فالوئرهایش گفته است: این رسمی است: عاشق این فیلمنامه‌ام. یک فیلم بزرگ که من و سگم «شانگ» از این که سهمی در آن داریم خیلی هیجانزده هستیم.
او افزوده: این رسمی است. ما نسل جدیدی از فیلمی را تهیه و ارایه می‌کنیم که من عاشقشم و یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های همه دوران برای من بوده است. بازی‌هایی هستند که برای تفنن جذب آنها می‌شوید… اما این بازی‌‌ای است که زندگی‌ات را عوض می‌کند: جومانجی
در هر حال داریم روی یک فیلمنامه خیلی خوب کار می‌کنیم و در مرحله بعد باید با تهیه کننده‌مان مت تولماچ و کارگردان جیک کاسدان ملاقات کنیم.
فیلمبرداری این فیلم پاییز شروع می‌شود و قول می‌دهم کاری با حال و ویژه ارایه کنیم. بازی در این فیلم خیلی خوشحال کننده است. جانسون باید سرش حسابی شلوغ باشد چون او اکنون در حال بازی در فیلم «نگهبان ساحلی» ست و بعد باید در فیلم «سریع و خشمگین ۸» بازی کند و بعد «سن آندریاس ۲» را پیش رو دارد و باید در فیلم اکشن «داد و بیداد» بازی کند و در قسمت سوم سریال «بالرها» برای شبکه اچ بی او جلوی دوربین برود.
هر چند او چیزی درباره زمان اکران این فیلم نگفته اما پیشتر گفته شده بود این فیلم قرار است تابستان ۲۰۱۷ راهی سینماها شود. با همه این فیلم‌ها جانسون پیش از هر فیلم دیگری، با فیلم کمدی «هوش مرکزی» در کنار کوین هارت در تاریخ اول جولای راهی سینماها می‌شود.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار