اظهار نظر پرتامل استاد مظهر خالقی درباره ماهنامه فراتاب کُردی | فراتاب
کد خبر: 11758
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1400 - 15:50

فراتاب: نسخه جدید ماهنامه فراتاب کُردی چندی است که در اقلیم کردستان عراق و بخصوص شهر سلیمانیه بدست علاقمندان و مخاطبان مختلف آن رسیده است.

در همین زمینه تازه‌ترین شماره ماهنامه فراتاب کُردی توسط دکتر هردی مهدی استاد دانشگاه سلیمانیه به دست استاد بی‌همتای موسیقی کُردی مظهر خالقی رسید.

استاد خالقی پیش‌تر در دومین شماره ماهنامه فراتاب کُردی پرونده ای ویژه از وی با آثار و قلم اساتید و هنرمندان اختصاص پیدا کرده بود و در کنار مصاحبه‌ای خواندنی و جذاب، عکس جلد هم با طرحی زیبا به وی اختصاص داشت.

ماموستا مظهر خالقی در رابطه با ماهنامه فراتاب کُردی گفتند: «فراتاب نشریه‌ای حرفه‌ای، خلاق و متقاوت در میان نشریات مختلف کُردی است طراحی و دیزاین بسیار عالی به همراه محتوای خیلی خوبی به دو زبان کُردی و فارسی دارد و به همه عوامل پرتلاش آن دستمریزاد می‌گویم.»

وی همچنین افزود: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در افزایش سطح فرهنگ و آگاهی مردم دارند در نتیجه هر قدر رسانه‌های ما و اهالی رسانه افراد حرفه‌ای‌تر، آگاه‌تر و دغدغه‌مندتری باشند می‌توانند بهتر و بیشتر جامعه را در برابر مسائل و مشکلاتش همراهی کنند و مردم را آگاه‌تر کنند.

استاد خالقی ضمن تاکید بر مقوله فرهنگ و ضرورت توجه بیشتر به این حوزه از سوی رسانه‌ها گفت: بایستی از ابتذال و انتشار برخی مطالب سطحی و یا آنچه که در شبکه های اجتماعی باب شده است و سطح پایین و درجه چندم از هنر و هنرمند را بازنمایی می کنند خودداری کنیم، متاسفانه بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر که عمر خود را صرف خدمت به اعتلای بیشتر جامعه کرده اند کمتر دیده می شوند و کمتر از آنها می دانیم و این وظیفه رسانه ها و همه دغدغه مندان حوزه فرهنگ است که بصورت حرفه ای تر بکوشند و نخبگان و شایستگان را به عنوان الگوهای مناسب تر بیش از پیش به جامعه معرفی کنند.

 

لینک مطالب مرتبط با استاد خالقی در فراتاب را می‌توانید با کلیک بر روی آنها مطالعه کنید

 

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

 

نظرات
آخرین اخبار