نمایشگاه اختصاصی ایران در سلیمانیه تیرماه برگزار خواهد شد | فراتاب
کد خبر: 11628
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1400 - 14:03
دکتر شوشتری سرکنسول ایران در سلیمانیه از قطعی شدن برگزاری نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی ایران در سلیمانیه خبر داد

 

فراتاب: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق و شهر سلیمانیه از روز 1 تا 5 تیر ماه برگزار خواهد شد.

در همین رابطه دکتر مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق، اعلام کرد: دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران، از 1 لغایت 5 تیرماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی سلیمانیه برگزار خواهد شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با اشاره به علاقه تجار و بازرگانان و مصرف کنندگان اقلیم کردستان عراق به کالاها و محصولات ایرانی و همچنین زمینه ها، فرصت ها و مزیت های زیاد موجود در بازار عراق و اقلیم کردستان این کشور برای شرکت ها و کالاهای ایرانی، از شرکت های توانمند و معتبر ایرانی برای حضور فعال در این نمایشگاه دعوت کرد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق پیش از این در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که هدف ایران و عراق رسیدن تبادلات تجاری بین دو کشور به سقف ۲۰ میلیارد دلار در سال است.

همچنین طی اطلاعیه سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه معرفی محصولات صادراتی کشورمان به بازارهای همسایه، به استحضار می‌رساند نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ مذکور توسط شرکت نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی جنوب استان آذربایجان‌غربی تحت نظارت این دفتر برگزار خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراچعه نمائید.

 https://ieowao.com

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار