انتشار فراخوان اولین دوره طرح و فیلمنامه برگزیده فیلم کوتاه «لاو»  | فراتاب
کد خبر: 11581
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1400 - 11:05

فراتاب - منصور جهانی: فراخوان اولین دوره طرح و فیلمنامه برگزیده فیلم کوتاه «لاو» (جوان)، توسط مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» با مدیریت ابراهیم سعیدی کارگردان و تدوین‌گر باتجربه مهابادی منتشر شد.
مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» در جهت شناسایی و ارتقاء سطح فیلمنامه‌نویسی منطقه، اقدام به برگزاری نخستین دوره فیلمنامه برگزیده، در میان فیلمنامه‌نویسان استان‌های آذربایجان غربی و کردستان می‌نماید.
موضوع‌های فیلمنامه، آزاد است و زمان تقریبی آثار ارسالی، حداکثر ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شده و از نویسندگان و هنرمندان متقاضی خواسته شده است که آثار خود را تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ به آدرس ایمیلlavanfilmfest@gmail.com ارسال کنند. در ضمن، فیلمنامه برگزیده، مورد حمایت تولید قرار می‌گیرد.
فیلمنامه و طرح‌هایی که به نظر هیئت داوران این رویداد سینمایی واجد ویژگی‌هایی مناسب، تشخیص داده شوند؛ در جهت بهترشدن آثار، در یک کارگاه عملی فیلمنامه‌نویسی در مؤسسه لاوان فیلم با حضور اساتید اهل فن، شرکت داده می‌شوند.
آدرس پستی دبیرخانه: مهاباد، خیابان سرباز، نرسیده به سه‌راه هواشناسی (وفایی)، پلاک ۷۲، طبقه دوم، مؤسسه فیلمسازی لاوان فیلم مکریان، شماره تماس دبیرخانه: ۰۴۴-۴۲۲۳۹۸۱۸ و ۰۹۱۴۳۴۲۱۱۴۰.
مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» در جهت ارتقاء سطح فیلمسازی منطقه، با اعلام فراخوان فیلمنامه برگزیده «لاو» به مدیرعاملی ابراهیم سعیدی و همکاری و همراهی تعدادی از افراد متخصص در حوزه‌‌های مختلف سینمایی فعالیت‌های هنری خود را شروع کرد.
ابراهيم سعيدی مدیر مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان»، فارغ‌التحصيل كارشناسي سينما در رشته تدوين از دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر تهران است که بیش از ۳۵ سال است در حوزه‌های مختلف سینما مشغول به فعالیت می‌باشد و در طول این سال‌ها تدوين فيلم‌هاي سينمايي شاخصی از جمله؛ «عبور از غبار» و «خاطرات روی سنگ»، «امتحان» به كارگردانی شوكت امين كوركی، «باز هم سيب داري؟»، «جن زیبا»، «چاه» و «سنگر روبه‌رو» به كارگردانی بايرام فضلی، «باد سیاه» و «عروس باران» به كارگردانی حسین حسن، «انتهای زمين»، «از تهران تا بهشت» و «یک کامیون غروب» به كارگردانی ابوالفضل صفاری، «دم صبح» به كارگردانی حميد رحمانيان، «بی‌تابی بیتا» به كارگردانی مهرداد فرید، «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به كارگردانی شهرام مسلخی، «ماهی گوشواره‌دار» به کارگردانی علیرضا سعادت‌نیا و تدوین فیلم‌های مستند «خانه مادری‌ام مرداب» و «از پس برقع» به کارگردانی مهرداد اسکویی و همچنین تدوين و تصويربرداري بيش از 150 فيلم كوتاه و بلند، مستند و داستانی را در کارنامه هنری خود دارد.
وي كارگرداني فيلم سينمایی «ماندوو»، فيلم مستند بلند «همه مادران من» (دايكانی من) در مورد نسل‌كشی كردها در كردستان عراق توسط رژيم صدام حسين و فيلم‌های كوتاه داستانی «ژوان» و «ژيله‌مو» و فيلم‌های مستند «مرثيه پريشانی» و «روژگيران» اثر مشترك با مهرداد اسكويي را بر عهده داشته و با آثارش در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی در سطح جهان و در داخل کشور، حضور موفقی داشته و جوايز معتبری را هم از آن خود کرده است.

صفحه رسمی مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم مکریان» در اینستاگرام:
@lavanfilm_institute
صفحه رسمی ابراهیم سعیدی در اینستاگرام:
@ebrahimsaeedi_official

نظرات
آخرین اخبار