کد خبر: 11568
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1400 - 21:10
شرکت گوگل به منظور تسهیل دسترسی مردم به مراکز تزریق واکسن اقدام به نشانه‌گذاری مراکز واکسیناسیون کرونا در برخی کشورها کرد.

گوگل اعلام کرده‌ که مراکز واکسیناسیون کرونا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به این مراکز در ایالات متحده، کانادا، فرانسه، شیلی، هند و سنگاپور توسط گوگل مپ نشانه‌گذاری می‌کند.

کاربران این کشورها می‌توانند عبارت مراکز واکسیناسیون را در قسمت سرچ گوگل مپ تایپ کنند تا آدرس این مراکز در نقشه گوگل مشخص شود.

گوگل توسط هوش مصنوعی برنامه‌ای هم برای یادآوری زمان تزریق واکسن به افراد دارد تا در زمان تعیین شده اقدام به واکسیناسیون کنند. از جمله اهداف گوگل برای انجام این اقدامات توجه به این سیاست است که در بیماری‌های همه‌گیر تا همه در امان نباشند هیچکس در امان نخواهد بود.

همچنین این شرکت اقدام به اهدای 250 هزار دوز واکسن به کشورهای نیازمند کرده است؛ گوگل اقدام به انجام یک پروسه تبلیغاتی 250 میلیون دلاری در حوزه واکسن کرونا کرده است و متعهد شده تا کادر درمانی مسئول واکسیناسیون جوامع سیاه‌پوست و روستاهای آمریکای لاتین را به مبلغ 2.5 میلیون دلار حمایت کند.

همچنین کاربران گوگل مپ می‌توانند نقشه پراکندگی کووید 19 در کشورهای مختلف را با انتخاب سرفصل "layers" در این سامانه و انتخاب گزینه کووید 19 مشاهده کنند.

نظرات
آخرین اخبار