پیام تسلیت دکتر فریدون نوری به دکتر پشنگ به مناسبت درگذشت پدر گرامی‌شان | فراتاب
کد خبر: 11386
تاریخ انتشار: 19 تیر 1399 - 10:20

فراتاب: دکتر فریدون نوری پژوهشگر تاریخ معاصر و مدیر گروه پژوهشی پرسیار در پیامی درگذشت کاک تیفور پشنگ پدر دکتر اردشیر پشنگ را تسلیت گفتند، متن این پیام به شرح زیر است:

«دوست و برادر عزيز و فرهيخته ام
جناب دكتر پشنگ:

غم از دست دادن پدر تجربه اي بسيار سخت و جانكاه است و من به اين درد مبتلا و به حجم اندوه ناشي از اين مصيب اگاهم،اما شما خود نيك ميدانيد كه انجا كه قضا حمله كند؛چاره تسليم و ادب تمكين است.
پس با رضايت به مشيت پرورگار متعال ضمن ابزار همدردي صميمانه و تسليت مجدد به جنابعالي و ديگر بازماندگان عزيز از خداوند متعال براي روح پاك ان انسان شريف ارامش و اسايش ابدي و براي همه وابستگان داغدار ايشان صبر و سلامت و تسلاي خاطر مسئلت مي نمايم و خود را در غم جانگاه شريك مي دانيم.»

«براي به‌ريز و خوشه ويستم

خه‌مين و دلگران بوم به بيستني هه‌والي ناخ هه‌ژين و تالي كوچي دوايي باوكي ئازيز و به‌ريزتان. دلمان به‌م هه‌واله پر بو له په‌ژاره و خه‌م. له‌م خه‌مه گه‌وره و ناوه‌خته دا به دل شه‌ريك و به‌شدارم و خوم به خاوه‌ني خه‌م وماته‌م ده‌زانم و سه‌رخوشي له جه‌نابت و دايك و براو خوشك و سه‌رجه‌م كه‌س و كاري به‌ريزتان ده‌كه‌م. له یه‌زداني مه‌زن داوكارم روحي كاك ته‌يفور به به‌هه‌شتي خوي شاد بكاتن و سه‌بوريي و دلنه‌وايي و ئاراميش به ئيوه و هه‌مو داغداران ببه‌خشيت. ديسانه‌وه شه‌ريكي خه‌متين براگيان.»

 

لازم به ذکر است تیفور پشنگ پدر گرامی دکتر اردشیر صبح روز سه‌شنبه 17 تیرماه به دلیل عارضه ایست مغزی ناشی از بیماری دیابت در سن 63 سالگی در بیمارستان امام رضای کرمانشاه دار فانی را وداع گفتند.

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار