تغییر مذهب ستاره زن هالیوود به دین اسلام! + عکس | فراتاب
کد خبر: 1134
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1395 - 08:35
یکی دیگر از چهره های مشهور هالیوود اعلام کرده است پس از مطالعه بسیار قرآن کریم، به این دین می خواهد بگرود وی در عین حال دولت و رسانه های امریکایی را بدلیل آنچه که تحریف واقعیت اسلام خوانده است، مورد نکوهش قرار داده است.

 به گزارش فراتاب، لیندسی لوهان بازیگر 29 ساله آمریکایی اخیرا طبق گفته های دوستانش به دین اسلام گرویده است. لوهان که در سال 1986 در یک خانواده کاتلویک به دنیا آمده است حرفه بازیگری خود را از همان زمان کودکی با بازی در سریال ها و فیلم های دیزنی شروع کرد، اکنون او یکی از ستارگان پرحاشیه و محبوب هالیوود به شمار می آید.

در مارچ 2016 یکی از بستگان لیندسی طی مصاحبه ای با مجله سان گفت که وی درحال مطالعه قرآن است و میخواهد بعد از 29 سال دین خود را تغییر دهد. البته لیندسی تنها فرد خانواده اش نیست که دینش را تغییر داده بلکه خواهر کوچک تر وی علی لوهان نیز دینش را از کاتالیک به بودائیسم تغییر داده است.

به گفته گزارشگر مجله سان طی مصاحبه ای که با لیندسی لوهان انجام داده بود وی اظهار کرده بود که: «من علاقه زیادی به اسلام پیدا کرده ام و از خواندن قرآن بسیار لذت میبرم و کلماتش به من آرامش درونی خاصی میدهد که هرگز این حس را تجربه نکرده بودم، من هرگز فکر نمی کردم که روزی اینقدر به اسلام علاقمند شوم که ساعت ها بنشینم و به مطالعه کتاب قرآن بپردازم در واقع من فریب سیاست آمریکا خوردم زیرا آمریکا دین اسلام را به گونه ای دیگر جلوه میدهد، آمریکا به گونه ای دیگر از قرآن و اسلام حرف می زند به طوری که خود من از مسلمانان بسیار متنفر بودم و با دیدن هر مسلمان فکر میکردم که تروریست اند! ماه ها قبل که از لحاظ روحی دچار مشکل شده بودم و از درمان های دارویی و توصه پزشکان و ... کلافه شده بودم یکی از دوستانم به من گفت که من شنیده ام که مسلمانان با خواندن قرآن آرامش پیدا می کنند چرا تو امتحان نمی کنی؟ من هم کنجکاو شدم و خواستم تا برای رفع کنجاوی ام ببینم که کتاب قرآن چیست و چرا این همه مسلمان در دنیا وجود دارد! و اکنون من عاشقانه این دین را دوست دارم و هر روز به مطالعه قرآن می پردازم.»

عکس زیر لیندسی لوهان را با بر دست داشتن قرآن نمایش میدهد

 

منبع: مجله سان / برگردان به فارسی: فراتاب - شادی پشنگ

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار