مردم در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کنند | فراتاب
کد خبر: 11323
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1398 - 16:38
وزارت بهداشت گفت:
همه ایرانیان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

فراتاب_علمی: به گزارش فراتاب به نقل از وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی افزود: همه ایرانیان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند. با پیوستن همه هموطنان به این سامانه، غربالگری ویروس کرونا در بهترین شکل ممکن و در زمانی مناسب انجام خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت گفت: مردم شریف ایران با ثبت نام در این سامانه، نظام سلامت کشور را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.

 رئیسی با اشاره به پیگیری های بعد از ثبت نام در این سامانه افزود: همکاران وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن رصد و پایش اطلاعات ارسالی از سوی مردم، پیگیری های بعدی برای راهنمایی و یا مراقبت لازم را انجام خواهند داد.

وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر امروز( چهارشنبه 21 اسفند) 9 هزار نفر به طور قطعی مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده اند، از این تعداد ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

نظرات
آخرین اخبار