۲۰ معدن راکد در کرمانشاه دوباره فعال شدند | فراتاب
کد خبر: 11159
تاریخ انتشار: 24 آذر 1398 - 12:43
معاون امور معادن سازمان صنعت، معدت و تجارت استان کرمانشاه از فعال شدن ۲۰ معدن راکد استان با اشتغالزایی ۱۸۰ نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.

 

 فراتاب - کرمانشاه معاون امور معادن سازمان صنعت، معدت و تجارت استان کرمانشاه از فعال شدن ۲۰ معدن راکد استان با اشتغالزایی ۱۸۰ نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.

عزت‌الله حاصلی، از اقدامات خوبی که در حوزه معادن کرمانشاه از ابتدای امسال انجام شده یاد کرد و افزود: در این مدت پنج مورد صدور پروانه بهره‌برداری از معادن با سرمایه‌گذاری ۴۸.۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۵ نفر داشتیم.

وی در ادامه گفت: عمده این معادن شامل سنگ لاشه، مخلوط کوهی و سنگ تزئینی بوده است.

به گفته معاون معادن سازمان صمت استان، در این مدت ۲۰ معدن راکد استان با اشتغالزایی بیش از ۱۸۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۴۴۰ میلیارد ریال به چرخه تولید برگشته است.

حاصلی تاکید کرد: در این مدت پنج مورد گواهی کشف، پنج مورد پروانه اکتشاف و ۱۴ مجوز برداشت از معادن استان نیز صادر شده است.

وی از وجود پنج پهنه معدنی سنقر، هرسین، گیلانغرب، میانی و اسلام‌آبادغرب هم در کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: بجز پهنه سنقر که تا اواخر آذرماه آزاد می‌شود، سایر پهنه‌های استان اکنون آزاد و آماده جذب سرمایه‌گذاران است و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به این منظور در سامانه مربوطه ثبت کنند./ایسنا 

 

بازنشر مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلا مانع است.

نظرات
آخرین اخبار